Uppgradering Tisdagen den 11/12 from 18:00 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Uppgradering Tisdagen den 11/12 from 18:00

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Uppgradering Tisdagen den 11/12 from 18:00

Nu på Tisdag tänkte vi göra ett försök att flytta Fiskesnack.com till nya servern. Därför kommer hemsidan att vara nere i princip hela kvällen då det är ganska mycket som ska göras.

Håll tummarna att det går bra nu.
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Håller tummarna för Er, men oj vilken abstinens det kommer att bli av en hel kväll utan FS

Kommentera

Jo, man trillar in här av slentrian! Underbart forum Bergman, jag håller tummarna!
      Mer spöböjj åt folket

Kommentera

Håller med rospigg.

Vad ska jag göra när jag kommer hem från innebandyn?
        Jag har bara läxor o fiskesnack att ägna mej åt i min ensamma etta o läxor är ju inge roligt.

Hoppas det går bra Och SNABBT!
        I´m the son of rage and love the Jesus of suburbia //Billy Joe Armstrong

Green day på Ullevål 4/6-10
        Green day på Wembley stadium 19/6-10

Green days American idiot musical på broadway 27/2-11

Kommentera

Jag håller tummarna! Då kanske man får gjort något på exjobbet under tisdagen då

Kommentera

BRA att det ligger nere enligt mig. Då kanske jag får några läxor gjorda för en gångs skull Ser fram emot 2.0. Hoppas det går bra med överflyttningen
            Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you

Kommentera

I det här första skedet så kommer endast flytten att ske. Det är väldigt mycket som ska ordnas så det kommer inte finnas tid till version 2.0 nu på Tisdag. Däremot så hoppas jag kunna implementera resen ganska kort efter när allt rullar somd et ska. Misstänker att jag kommer få sitta ganska länge under kvällen imorgon.

Kommentera

Jag hoppas det blir lättare för dig Bergman att byta server och uppgradera än det varit för Anbytarforum att genomföra sin uppgradering. Där låg sidan i princip nere i en månad men har kommit igång nu. Det som strulade för dem var alla egna hack man gjort för att modifiera och anpassa användargränssnittet till nya behov. Allt var inte kompatibelt med deras nyaste version.
                Jag håller tummarna och hoppas du kan se fram mot att sätta dig i favoritfåtöljen med en vällagrad Islay när allt är över.
                Senast ändrad av BeBest; 2007-12-10, 20:47.
                Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Ursprungligen postat av BeBest Visa inlägg
                  Jag hoppas det blir lättare dör dig Bergman att byta server och uppgradera än et varit för Anbytarforum att genom föra sin uppgradering. Där låg sidan i princip nere i en månad men har kommit igång nu. Det som strulade för dem var alla egna hack man gjort för att modifiera ock anpassa användargränssnittet till nya behov. Allt var inte kompatibelt med deras nyaste version.
                  Jag håller tummarna och hoppas du kan se fram mot att sätta dig i favoritfåtöljen med en vällagrad Islay när allt är över.
                  Ja det är onekligen väldigt mycket som kan gå snett tyvärr. Jag hoppas verkligen att det går så smidigt som det bara kan gå men räknar iskallt med att det blir mycket jobb. Har varit med om liknande förut. Fördelen med att byta server är ju att man alltid kan styra tillbaka till den gamla om allt skiter sig.

Ni får nog räkna med att det blir småbuggigt i nån dag efter flytten förr 100% lär inte fungera direkt. Om det mot förmodan går som en vältrimmad ambassadeur så blir det nog en liten wirre som nervarning på kvällen.

Ska värma upp med att uppgradera ett system för ca 15.000 datorer world-wide på mitt "riktiga jobb" imorgon.

Kommentera

Låter kul !
                    Då kan man vara ute och testa nya kameran imorgon
                    Lycka till med servern .
                    Keep talking about me, You are just making me famous..
                    MainlineTeamSweden http://www.sportfiskecenter.nu/sida....d=67&urubID=29
                    www.Sk-fiskpinnen.com

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                    100 svar
                    30 923 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Fiskefuralles  
                    Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                    13 svar
                    1 599 visningar
                    0 gillar