ang scandica båtar.. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

ang scandica båtar..

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• ang scandica båtar..

Min erfarenhet av scandica är som de flesta här inne verkar vara "ytterst sval" .. skickade mail för över en vecka sedan med en förfrågan om deras båt 440 med honda motor. Även en fråga om varför deras 15 hk motor var 10 000 !! dyrare än konkurenterna, och inte ett svar ännu..

så nja.. jag ger dom 1 båtdyna (dyngsur sådan) i betyg av fem.. finns fler som vill tjäna pengar där man får förtroende för.. blir troligen en terhi 4110 istället...

spara pengarna och slösa inte ens tiden på att ta kontakt med företaget, de verkar itne intresserade ändå

Ursprungligen postat av johan111 Visa inlägg
    Min erfarenhet av scandica är som de flesta här inne verkar vara "ytterst sval" .. skickade mail för över en vecka sedan med en förfrågan om deras båt 440 med honda motor. Även en fråga om varför deras 15 hk motor var 10 000 !! dyrare än konkurenterna, och inte ett svar ännu..

så nja.. jag ger dom 1 båtdyna (dyngsur sådan) i betyg av fem.. finns fler som vill tjäna pengar där man får förtroende för.. blir troligen en terhi 4110 istället...

spara pengarna och slösa inte ens tiden på att ta kontakt med företaget, de verkar itne intresserade ändå
    Detta är det svar jag skickade dig den 21/8 så svar fick du på dina frågor och det var tre dagar efter att du skickat mailet, ledsen att det tog tid men det skrev jag i mailet med.

Hej!
    Tack för visat intresse.
    Ursäkta att Du fått vänta på svaret, vi har just nu hög belastning.
    Det vi erbjuder i prislistan är en Honda med trim och tilt och med
    fjärreglage, du kan få den utan trim och tilt men med fjärrreglage, om du
    vill och då kostar den 33 375 kr, önskar du ha den med rorkult, som
    konkurrenterna erbjuder, dvs att man styr den med en gaspinne som sticker ut
    från motorn kostar den 27 500 kr hos oss med.
    Jag hoppas innerligt att du fortsatt är intresserad av våra paket, skulle
    det vara så att du får tag i en betydligt billigare motor, så går det
    givetvis bra att köpa båt hos oss och motor där, men jag tvivlar på att du
    finner lägre priser, tänk på att i vårt pris ingår olja, batteri, montering,
    vajrar, hemkörning, starthjälp och sjösättning om så behövs.
    [FONT="Tahoma"]www.scandica.se[/FONT]

Kommentera

Jag lutar mer åt en Gipsy. www.sportfiskebatar.se

Kommentera

Nån här på forumet som provkört Gipsy?

Kommentera

Ursprungligen postat av johan111 Visa inlägg

Om du fortfarande är intresserad så har vi kampanj just nu, ger ca 10 000 i rabatt på de flesta modeller.
          Senast ändrad av Scandica of Sweden; 2009-03-19, 23:25.
          [FONT="Tahoma"]www.scandica.se[/FONT]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
          94 svar
          29 063 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Classe69  
          Startad av Soffan12, 2024-08-10, 18:57
          0 svar
          137 visningar
          0 gillar