När man går in på forumskategorin och klickar på "sök" så går reklambannern över sökrutan.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Till Bergman
Collapse
X
-
Ser att det inte är alltid den gör så ge herr bergman lite mer info typ webbläsare upplösning etc det underlättare alltid för en webbutvecklare att veta vart och när man upplever det som mest, normalt har jag inte någora störra problem kör IE7.0 men ibland har jag också sett detta, kanske är jobbigare om ni kör Firefox eller liknande webbläsare, då det verkar vara en flytande ram som sökfunktionen ligger i.
Kommentera
-
Kör med ie 7, den är ruskigt buggig. Den har en viss förmåga att hänga sig mkt. Speciellt här på fiskesnack, får nog bli att gå över till firefox istället
Kommentera
-
Förstår ärligt talat inte varför någon frivilligt skulle använda IE överhuvudtaget? Vad jag vet finns det inga somhelst fördelar gentemot FirefoxDen förste att gå Ad Hominem förlorar
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Dalis Visa inläggFörstår ärligt talat inte varför någon frivilligt skulle använda IE överhuvudtaget? Vad jag vet finns det inga somhelst fördelar gentemot Firefox
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
94 svar
29 265 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]()