Jag tycker att sidan laddas mycket snabbare och jämnare nu, har tidigare laddats lite hackigt eller i omgångar. Men nu är det helt borta. Mycket bra jobbat.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Märker ni någon prestandaskillnad?
Collapse
X
-
Den går definitivt snabbare. När jag tittat på sidan tidigare har jag haft känslan av att det som tagit mest tid har varit uppläsning av reklambanners, har tidigare stört mig lite på att dessa tog tid på sig ;-)
Upplever att dessa visas snabbare nu, mycket bra :-)... everything else is baitfish.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av dan_wahlin Visa inläggJag tycker att sidan laddas mycket snabbare och jämnare nu, har tidigare laddats lite hackigt eller i omgångar. Men nu är det helt borta. Mycket bra jobbat.
Ursprungligen postat av Mugge Visa inläggDen går definitivt snabbare. När jag tittat på sidan tidigare har jag haft känslan av att det som tagit mest tid har varit uppläsning av reklambanners, har tidigare stört mig lite på att dessa tog tid på sig ;-)
Upplever att dessa visas snabbare nu, mycket bra :-)C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Servern har idag 4Gb RAM och nu har jag beställt 24Gb till så någon gång i September kommer minnet byggas ut till totala 28Gb RAM.
Vet inte hur stor prestandaskillnad det blir men förhoppningsvis en förbättring iallafall.C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
|
100 svar
30 551 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg
![]() |