Fiske på Twitter - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske på Twitter

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Fiske på Twitter

Läs mer under länken! Vi startar taggen #fiske Här finns mkt mer information med informativa länkar som beskriver själva idén.

Förutom nedanstående övrig information är det ju enkelt fixat att integrera flödet här på sidan för herr Bergman så att man kan se allt som händer i realtid. Har läst tidigare inlägg om IRC och Facebook men det tror jag mindre på.

Twitter är ett medium som kommer alltmer. Det kan tyckas komplicerat till en början men det tar inte så lång tid att sätta sig in i. Det är kanske inte helt enkelt att ta till sig i början men man kan säga att det påminner om ett realtidsforum. Forum som http://www.fiskesnack.com exempelvis, som för övrigt är ett utmärkt forum.

Twitter finns numera i de flesta telefoner vilket gör att du i princip kan sitta i båten och utan problem både följa och uppdatera informationsflödet m text, bilder, videos etc. (Om du råkat på en monstergädda till exempel, eller någon annan valfri åsikt eller anekdot).

Samtidigt kan du följa flödet så långt bak i tiden som du vill, så du måste inte vara inne ständigt och jämt för att "hänga med".

För att en tagg ska få många och intressanta inlägg krävs ett engagemang av dess deltagare att sprida den. Alltså föreslår jag att ni sprider om födelsen av #fiske. Skriv gärna om det på forum och bloggar också så kommer vi att få det riktigt kul ihop.

Jag är nybörjare på det här med fiske men såhär mycket har jag lärt mig: Skitfiske på er!
    2
    Bra idé, vi försöker!
    100,00%
    2
    Behöver modifieras men kör
    0,00%
    0
    Kanske
    0,00%
    0
    Skitidé
    0,00%
    0

Redan använt de ett tag (:

Bra att du trycker på, skulle gärna ha lite mer tweets där!

Kommentera

Tack! Bra att du använder det. Vad heter du på Twitter så kan jag följa dig.

Kommentera

Följer dig nu. Mstromba (:

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
        94 svar
        29 245 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Classe69  
        Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
        13 svar
        1 552 visningar
        0 gillar