Ta bort den automatiska utloggningen. - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Ta bort den automatiska utloggningen.

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

kom ihåg mig fliken är underbar =)

Om det är så att ni blir utloggad får ni nog kolla era cookie inställningar eller virus program vad dom har för skydd! bara mitt tips till er

har man inte kryssat i kom ihåg mig så loggas man efter typ 15-30 mins inaktivitet. Men som jag fick lära mig på skolan var, spara alltid det du skriver! Så innan varje inlägg som är lite längre gör jag en kopia av det jag skrivit. Dvs alt+c när allt är markerat! Tips
    Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Kom ihåg mig-knappen gör INTE så att man automatiskt loggas in om man blivit utloggad pga att man varit "inaktiv" länge. Den gör bara så att man loggas in automatiskt när man går in på siten. Jag har den ikryssad, men blir ändå snuvad på långa inlägg =(

Glöm inte att rösta!

Kommentera

Ursprungligen postat av Gimlan Visa inlägg
        har man inte kryssat i kom ihåg mig så loggas man efter typ 15-30 mins inaktivitet. Men som jag fick lära mig på skolan var, spara alltid det du skriver! Så innan varje inlägg som är lite längre gör jag en kopia av det jag skrivit. Dvs alt+c när allt är markerat! Tips
        har fått erfara det nu...
        ps. ctrl+c

Kommentera

Även jag som är moderator råkar ut för detta så jag tar och gör ett snack med Bergman så får vi kanske svar !

Kommentera

Halloj på er,

det finns vad jag vet ingen inställning i forumprogramvaran för detta så jag antar att det har med er browser att göra. Inloggningsuppgifterna skall lagras i en cookie på er dator så den skall behållas fram till ni rensar era cookies.

Ni som har problem, vad kör ni för browser? Som sagt, man ska inte loggas ut om man kryssat för "kom ihåg mig" vid inloggningen.

Mvh Anders
            C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
            Svar på vanliga frågor hittar ni Här
            Fiskesnacks regler hittar ni Här
            Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Jag upplevde detta problem förut. Hade automatisk rensning av cookies, efter inaktivering av detta fungerar det hur bra som helst! Så länge "kom ihåg mig"-rutan är ikryssad.

Kommentera

har samma problem och jag har också cookie-rensning på så det är väl det som spökar. Behöver ni som inte upplever detta problem kryssa i kom ihåg mig rutan vid varje inloggning eller är den redan kryssad? Det kanske är där cookies kommer in menar jag för mina inloggningsuppgifter matas in automatiskt då dessa är sparade av webbläsaren men däremot så är inte rutan fortfarande kryssad så den glömmer jag alltid.
                Kika på min blogg, enjoy!

Kommentera

Höll på bli vansinnigt på detta när jag körde Internet explorer.
                  Byte till Firefox och har inte råkat ut för det sedan dess.

Kommentera

Ursprungligen postat av HR Visa inlägg
                    ...Behöver ni som inte upplever detta problem kryssa i kom ihåg mig rutan vid varje inloggning eller är den redan kryssad? Det kanske är där cookies kommer in...
                    Det stämmer att det också hänger ihop med kakorna

Kommentera

Ni som har eller har haft automatisk cookie-rensning, vart har ni ställt in detta? I browsern eller i något annat program? Går det i sådana fall att exkludera cookies från valda hemsidor?
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
                      94 svar
                      29 267 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Classe69  
                      Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
                      13 svar
                      1 552 visningar
                      0 gillar