En till grej som kan passa på fiskesnack.com - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

En till grej som kan passa på fiskesnack.com

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ja det är ju svårt att veta i förväg om någon kommer att vara inne på sidan... det e sant. Men jag hoppas iallafall att det fanns mer för de yngre intresserade och att man kunde hjälpa till att få dom intresserade!

Förstår att det finns massor du vill ha dit =)))
    Visst nappar det!

Kommentera

Originally posted by Arraq
      Ja det är ju svårt att veta i förväg om någon kommer att vara inne på sidan... det e sant. Men jag hoppas iallafall att det fanns mer för de yngre intresserade och att man kunde hjälpa till att få dom intresserade!

Förstår att det finns massor du vill ha dit =)))
      Det kan vara intressant det som du skriver, men den här sidan tillfredställer allas behov, tycker jag. Vill man veta mer går det att använda sök-funktionen eller att börja en ny tråd precis som du gjorde. Det har hänt så ofta att ”nybörjare” startade trådar för att få snabbt svar.
      Tight lines!
      CDan

Proffs på att lära masken att simma.

Kommentera

Arraq, till glass är inte dumt. Eller i sådana runda bollar på kondis. Skämt åsido, hur gamla är dina tettingar. Lärde min grabb fiska vid tre års ålder. Mäskade upp ett ställe där det brukar dra till sig olika vitfiskar. En löjpiska (kort spö 2,9 meter teleskopiskt) var idealet. Den lilla specimenkroken ( storlek 10) betad med några maggots. Litet nätt flöte påsatt med några hagel. Tills bara den lilla röda toppen sticker upp över ytan. Linan bör vara 0,20 för att kunna ta lite större fisk. Där kunde han stå tills det mörknade. Eftersom fisken aldrig tog slut. Man underhålls mäskade bara ibland. För att få fisken kvar på samma plats. Det var mörkret som gjorde att man fick sluta. Flötet syntes helt enkelt inte. Är det nåt som du vill fråga om så är det bara att kladda ner. MVH Gunnar (elanen) Jansson.
        Kan ge lite tips om abborrfiske och göstrolling.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
        Startad av oskars, 2017-12-05, 20:19
        94 svar
        29 314 visningar
        0 gillar
        Senaste inlägg Classe69  
        Startad av Johnnyjohnny, 2019-08-23, 10:31
        13 svar
        1 553 visningar
        0 gillar