Hej, fisketokig 12-åring här! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej, fisketokig 12-åring här!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hej, fisketokig 12-åring här!

Hej, jag är 12 år och är galen i fiske. Jag är nybörjare, men älskar att fiska!

Jag brukar fiska i kyrkviken och stora värtan.

Jag har precis köpt ny utrustning. Jag har börjat satsa på jerkfiske och tycker det är superkul! Det var allt jag ville säga! Skitfiske på er alla!
    Senast ändrad av FinFirren; 2011-02-10, 15:22.

Hej, FinFirren

Du har valt en väldigt rolig hobby som kommer att kosta dig mer pengar än du någonsin kan ana
    Du har bra möjligheter till grov fisk i Kyrkan och Värtan, så något "skitfiske" behövs knappt

Kommentera

Jag kan tipsa dig om du vill lära dig mer om fisket efter gädda i stora värtan så håller Sportfiskeboden i Täby en gäddfiskeskola för barn i din ålder. Denna brukar gå av stapeln i mitten av juni då efterleksfisket brukar dra igång. Du får då tillsammans med 1-2 ungdomar till dela båt med en ledare som ger er bra kunskaper inom gäddfisket. Om du vill veta mer kan du kontakta dem via hemsidan www.sportfiskeboden.se
      (vill bara göra klart här att jag inte gör reklam för någonting utan bara ger tips till något lärorikt osm ändå ligger nära dig)
      Skitfiske!

Kommentera

Trevlig att ha dej dej här på FS David. Hoppas att du ska ha en trevlig och rolig tid framför dig i ditt fiskeliv,jag har en stor önskan och det är att jag själv skulle vara där du befinner dig i livet, tyvärr så flydde det så snabbt att jag knappt hann med allt jag drömde om. Så ta vara på din tid bäste vän, och du, FISKA för allt vad tygen håller du kommer aldrig att ångra dig.

Lev Väl
        Senast ändrad av Harmageddon; 2011-02-10, 17:58. Anledning: Rättstavning

Kommentera

Välkommen till FS.
          Vattnet e alltid blött

Kommentera