Hej, fisketokig 12-åring här! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hej, fisketokig 12-åring här!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hej, fisketokig 12-åring här!

Hej, jag är 12 år och är galen i fiske. Jag är nybörjare, men älskar att fiska!

Jag brukar fiska i kyrkviken och stora värtan.

Jag har precis köpt ny utrustning. Jag har börjat satsa på jerkfiske och tycker det är superkul! Det var allt jag ville säga! Skitfiske på er alla!
    Senast ändrad av FinFirren; 2011-02-10, 15:22.

Hej, FinFirren

Du har valt en väldigt rolig hobby som kommer att kosta dig mer pengar än du någonsin kan ana
    Du har bra möjligheter till grov fisk i Kyrkan och Värtan, så något "skitfiske" behövs knappt

Kommentera

Jag kan tipsa dig om du vill lära dig mer om fisket efter gädda i stora värtan så håller Sportfiskeboden i Täby en gäddfiskeskola för barn i din ålder. Denna brukar gå av stapeln i mitten av juni då efterleksfisket brukar dra igång. Du får då tillsammans med 1-2 ungdomar till dela båt med en ledare som ger er bra kunskaper inom gäddfisket. Om du vill veta mer kan du kontakta dem via hemsidan www.sportfiskeboden.se
      (vill bara göra klart här att jag inte gör reklam för någonting utan bara ger tips till något lärorikt osm ändå ligger nära dig)
      Skitfiske!

Kommentera

Trevlig att ha dej dej här på FS David. Hoppas att du ska ha en trevlig och rolig tid framför dig i ditt fiskeliv,jag har en stor önskan och det är att jag själv skulle vara där du befinner dig i livet, tyvärr så flydde det så snabbt att jag knappt hann med allt jag drömde om. Så ta vara på din tid bäste vän, och du, FISKA för allt vad tygen håller du kommer aldrig att ångra dig.

Lev Väl
        Senast ändrad av Harmageddon; 2011-02-10, 17:58. Anledning: Rättstavning

Kommentera

Välkommen till FS.
          Vattnet e alltid blött

Kommentera

Hej jag är också 12år, snart 13 ;D jag fiska i norrtälje skärgård, men har nu flyttat till hälsingland!

Kommentera

Välkommen hit!
              What a tourist terms a plague of insects, the fly fisher calls a great hatch.

Kommentera

Tack så mycket!

Kommentera

Välkommen till forumet Egon

Ursprungligen postat av EgonLJ Visa inlägg
                  Hej jag är också 12år, snart 13 ;D jag fiska i norrtälje skärgård, men har nu flyttat till hälsingland!
                  Samma till dej Egon som till David känn dej varmt välkommen. Kör så det rycker (i linan alltså) och en sak vet du ju sedan innan: den som inte är nyfiken får aldrig veta något. Så värdet att vara här på forumet är obegränsat, ett större uppslagsverk om fiske finns ju inte. Dessutom kan man få fiskepolare för livet på denna plats (läs forum) och inga frågor är för dumma el för svåra det är det som är melodin i kråksången att tillsammans kan vi bli ett välstämt instrument.
                  Du kan väl berätta lite om vad du fiskar och vilka metoder du använder dig av. Har du tillgång till flytetyg? Skulle var kul om du kunde ge oss en liten bild av dig och din omgivning.

Kommentera

Ursprungligen postat av EgonLJ Visa inlägg
                    Synd, det är ganska långt bort från mig.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av JohannElBe, 2022-04-25, 13:10
                    2 svar
                    278 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Robespierre  
                    Arbetar...
                    X