jobb som polis - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jobb som polis

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• jobb som polis

Nån här som jobbar/jobbat som polis? hur var de? ska själv bli polis eller liknande(pluggar juridik 1a ring) . ingen partypolis som bergman
    //Me

du kan bli fiskepolis....

Kommentera

Fundera på att plugga till det iaf.. itne stor chans att komma in innan man e 20 och gjort nåt i livet va?
      Plugga juridik måste ju vara passande innan

><(((*>

Kommentera

helst ska man rensa sitt brottsregister innan. så du får sudda ut Fucked for life från tumba som jag antar du har på ryggen.

men vem vill bli polis? köra runt i bilen o få ta hand om 1 brott var 7e månad. o oftast köra hem fulla fjortisar eller alkisar
        /Lazinko

Kommentera

Inte jag inte jag Skulle inte vilja bli polis verkar bara ett ganska tråkigt yrke händer ju inte allt för mycket i sverige

Ska sattsa på data, it, programmering eller elktronik i stället verkar bra mycket roligare
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

tur att du förvarnar så man inte råkar avslöja nåt här av det man håller på med
            my precious....

Kommentera

För att ha god chans att bli polis ska du vara tjej och ha annan etnisk bakgrund än svensk. Annars blir det svårt. Klarar du de kraven? Iofs bra att du vill. Vi skulle behöva dubbla antalet poliser i Sverige, ungefär 15 000 till. Då skulle vi ha lika många som i New York, nästan.

Kommentera

Originally posted by kenta_85
                Inte jag inte jag Skulle inte vilja bli polis verkar bara ett ganska tråkigt yrke händer ju inte allt för mycket i sverige

Ska sattsa på data, it, programmering eller elktronik i stället verkar bra mycket roligare
                pft. Som om drifttekniker gör någonting?
                Sporten i sportfiske är att göra det svårare än det behöver vara.

Kommentera

Originally posted by CW
                  För att ha god chans att bli polis ska du vara tjej och ha annan etnisk bakgrund än svensk. Annars blir det svårt. Klarar du de kraven? .
                  hehe där sprack det
                  närå.. borde nog agå att komma in där efter ett par år som nåt annat (fråga mig tne vad)..

Finns ju alltid en del alternativ.. har ju ett satans lumpenår därman iaf har lite tid att tänka :P

Kenta, må du ha ett skoj liv framför datorn.. =/

><(((*>

Kommentera

Kenta85: vadå polis är de mest varierande jobbet som går! man gör olika saker varje dag. ta fast mopedister. hjälpa fyllon. lösa brott och mycket annat! de stod de iaf i en artikel.

Natito! sorry jag har sovit i 4 timmar jag va så jäkla trött. Fiskepolis e inte alls dumt! ledsen för att jag inte svara på msn

Henrik L: jag vet att man ska passa sig för mig . jag tar inte fast polare eller så! jag e ingen sådan som följer lagboken utan och innan visst gör man lite saker och dylig ibland men de e ju inge allvarligt!mitt brottsregister är 1 snattning på ica å då va jag 12 eller något så passa er. ne ifall jag skulle va polare o de skulle bli något så tar inte jag fram handbojorna mot en polare.

Lazinco. jag får nog slänga min "ACAB"t-shirt (all cops are bastards) hehe annars e man ju dum

El crapone: va tror du? läsa juridik o sen 10 år till efter gymnasiet? nej de skulle jag inte tro. polishögskolan i 2 år eller vad de är o läsa juridik som de stod i en artikel? ja visst då kan mann allt redan. de e ju kul o ta fast småskitar på moppe ramma dom ner i diket o rikta en pistol and say "FREEES" nehehe ne nu ska vi inte bli för farliga här
                    //Me

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 431 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    87 168 visningar
                    0 gillar