Egna hemsidor? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Egna hemsidor?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

bra idé ska höra me lärarn imorron, tror den har stöd för php :/ asp tror ja inte.. gruvsjo.com har ja vart inne på förut (= rätt hyffsad sida =)

Kommentera

Ursprungligen postat av Tobb
      undra bara om nån annanhöll på å göra å lite sånt så man kan norpa lite tips
      Jag har jobbat som webbutvecklare och designer i fem år. Jobbar dagligen med både små och väldigt stora produktioner, nationella och internationella.

Vad vill du ha för tips?

Kommentera

Några kommentarer till din skiss:

Till att börja med ser det bra ut för att vara din första (?) webbskiss!
        Jag skulle dock försöka minska på "fyrkantigheten". Runda gärna av hörnen på t.ex den vänsterställda menyn. Kanske också prova ta bort några av de svarta ramarna. Menyn till vänster behöver t.ex inte de svarta ramarna runt varje "menyrad".

Testa gärna nån struktur i bakgrunden eller gör den lite ljusare för att lyfta fram det som är själva "sidan".

Allt ovanstående är bara min högst personliga åsikt. Tycker som sagt det ser bra ut som du gjort. Blir kul att se när du fått in lite material i form av texter, bilder och illustrationer också!

Kommentera

precis d där ja ville höra
          tack för tipsen ska se hur d blir som du sa
          jadu, när den kmr upp hmm.. datorerna i skolan suger pung dom e sega, dw laggar å d ska va ett teknikgymnasie
          får sitta hemma å jobba lite =)
          Ursprungligen postat av R.E
          Några kommentarer till din skiss:

Till att börja med ser det bra ut för att vara din första (?) webbskiss!
          Jag skulle dock försöka minska på "fyrkantigheten". Runda gärna av hörnen på t.ex den vänsterställda menyn. Kanske också prova ta bort några av de svarta ramarna. Menyn till vänster behöver t.ex inte de svarta ramarna runt varje "menyrad".

Testa gärna nån struktur i bakgrunden eller gör den lite ljusare för att lyfta fram det som är själva "sidan".

Allt ovanstående är bara min högst personliga åsikt. Tycker som sagt det ser bra ut som du gjort. Blir kul att se när du fått in lite material i form av texter, bilder och illustrationer också!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
          12 svar
          1 436 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Mathias 70  
          Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
          259 svar
          87 504 visningar
          0 gillar