Kan man ställa en datafråga här ? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Kan man ställa en datafråga här ?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av cath
    Har värsta problemet .
    Min dator stänger av sig då&då . Har ominst. XP gång på gång men efter ett tag börjar den krongla igen.
    Kan det vara ram minnet ?
    Det är windows, vad förväntar du dig?

Kommentera

Ursprungligen postat av apersson69
      En av kommentarerna där:

"Hun burde jo avlives stakkars. Klarer hun hverdagslige ting eller har hun hjemmhjelp til å lage mat, rydde i hus osv? Jeg lurer i det hele tatt på hvordan hun klarer å overleve i hverdagen!?!?"

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
        Mitt problem har löst sig nu, har inte hängt sig sen jag köpte ett grafikkort ati radeon 9800 pro beg av en polare!!

Kollade du om fläkten på det gamla kortet fungerade (om det fanns någon fläkt)

Kommentera

Ursprungligen postat av knota
          Kollade du om fläkten på det gamla kortet fungerade (om det fanns någon fläkt)
          Har inte provat det kortet sen jag plockade ut det och kommer nog inte göra häller Dock mycket troligt att mina tidigare problem hade med för varmt grafikkort att göra!
          Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Ursprungligen postat av kenta_85
            Har inte provat det kortet sen jag plockade ut det och kommer nog inte göra häller Dock mycket troligt att mina tidigare problem hade med för varmt grafikkort att göra!

Har bytt 2 fläktar som stannat på olika kort, bla på mitt eget ATI Radeon 9800.

Kommentera

Ursprungligen postat av knota
              Har bytt 2 fläktar som stannat på olika kort, bla på mitt eget ATI Radeon 9800.
              ok, men detta beg radeon 9800 som jag har nu verkar gå bra, kommer iof inte använda denna dator så länge till! Planerar att bygga mig en datorn mot jul
              Abborre 1230g, Bergsimpa, Björkna, Bleka 2.5kg, Braxen 2.3kg, Gråsej 5.0kg, Gädda 12.0kg, Gös 2.95kg, Havskatt, Havsöring 3.0kg, Hälleflundra 73cm, Id 1.65kg, insjööring 1.5kg, Knaggrocka 5.9kg, Knot, Kolmule, Krabba, Kräfta, Kungsfisk 1.0kg, Lake 820g, Lubb, Löja, Mört, Nors, Regnbåge 3.8kg, Ruda 1.5kg, Sandskädda, Sarv 9hg, Sill, Snorgärs, Spigg, Stäm, Sutare 2.48kg, Torsk 8.0kg, Vimma, Ål 1.65kg.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
              Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
              11 svar
              1 440 visningar
              0 gillar
              Senaste inlägg Mathias 70  
              Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
              259 svar
              88 052 visningar
              0 gillar