herregud, aldrig i mitt liv skådat så många särskrivningar på en o samma sida... skärpning fiskare!!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
särskrivning på fs!
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ursprungligen postat av brax slayerherregud, aldrig i mitt liv skådat så många särskrivningar på en o samma sida... skärpning fiskare!!
flätsladd o trassel..
--------------------------------------------------------------------------------
har införskaffat mig en shimano super GT-RA här om dagen och en flätlina, hur som helst har jag fiskat med den i cirka 6h och redan fått 3 stortrassel o fått kapa linan.
Det händer när jag kastar ut, draget hinner flyga iväg kanske 4 meter sen tar de stopp och stans värsta trassel utvecklar sig cirka på tredje spöugglan räknat uppifrån... Någon som kan tänkas veta vad detta beror på? Det är inte där framme vi spötoppen som de tvinnat sig, kollar de supernoga varje gång efter att ha flängt iväg två av mina gamla superdrag.
Mvh martin
-
Alla gick inte ut / har inte MVG.Ursprungligen postat av brax slayerherregud, aldrig i mitt liv skådat så många särskrivningar på en o samma sida... skärpning fiskare!!
Detta är ett forum för fiskare, inte ett där vi disskuterar kring språket!#Fiskesnack @ Quakenet
Kommentera
-
Om man ska vara anal så är det visserligen ett forum för fiskare, men få här inne kommunicerar med fisk och/eller fiskrelaterade objekt.
Oj vad jag är rolig.
Dock inte lika rolig som t.ex min personliga favorit där någon fångade en "grymt fet tjock is". Man får ju hoppas att den blev isläppt innan den smälte i solen.
Kommentera
-
By the way,,,, inlägget här är skrivet av självaste Brax slayer.... kanske inte framgickUrsprungligen postat av fureflätsladd o trassel..
--------------------------------------------------------------------------------
har införskaffat mig en shimano super GT-RA här om dagen och en flätlina, hur som helst har jag fiskat med den i cirka 6h och redan fått 3 stortrassel o fått kapa linan.
Det händer när jag kastar ut, draget hinner flyga iväg kanske 4 meter sen tar de stopp och stans värsta trassel utvecklar sig cirka på tredje spöugglan räknat uppifrån... Någon som kan tänkas veta vad detta beror på? Det är inte där framme vi spötoppen som de tvinnat sig, kollar de supernoga varje gång efter att ha flängt iväg två av mina gamla superdrag.
Mvh martin
Kommentera
-
Ja herre gud att folk orkar bli arga på det.
Skall man vara svenska proffs för att få skriva här.
Finns säkert fler med mej som har lite problem med att skriva och läsa ?
Om du har problem med det får du la sluta läsa härJerk Ambassadeur TGC 5001
Spinn Daiwa regal 2000 xi
Gädd Daiwa 300L Daiwa Proteus Millionaire
Kommentera
-
Jag bara måste.Ursprungligen postat av brax slayerja de var ju lite dåligt, men du får ju hålla med om att de är ganska så extremt här, skit fiske, jätte fisk osv osv hela tiden, man blir helt crazy..
Särskriving har ju inte direkt med betyg eller svenskakunskaper att göra, bara att tänka efter lite när man skriver!
ja (liten bokstav i början på mening) de var ju lite dåligt, men du får ju hålla med om att de är ganska så extremt här, skit fiske, jätte fisk osv osv hela tiden, man blir helt crazy..
Särskriving har ju inte direkt med betyg eller svenskakunskaper att göra, bara att tänka efter lite när man skriver!
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
11 svar
1 440 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg