särskrivning på fs! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

särskrivning på fs!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• särskrivning på fs!

herregud, aldrig i mitt liv skådat så många särskrivningar på en o samma sida... skärpning fiskare!!

Ursprungligen postat av brax slayer
    herregud, aldrig i mitt liv skådat så många särskrivningar på en o samma sida... skärpning fiskare!!

flätsladd o trassel..

--------------------------------------------------------------------------------

har införskaffat mig en shimano super GT-RA här om dagen och en flätlina, hur som helst har jag fiskat med den i cirka 6h och redan fått 3 stortrassel o fått kapa linan.

Det händer när jag kastar ut, draget hinner flyga iväg kanske 4 meter sen tar de stopp och stans värsta trassel utvecklar sig cirka på tredje spöugglan räknat uppifrån... Någon som kan tänkas veta vad detta beror på? Det är inte där framme vi spötoppen som de tvinnat sig, kollar de supernoga varje gång efter att ha flängt iväg två av mina gamla superdrag.

Mvh martin

Kommentera

Alla gick inte ut / har inte MVG.

Detta är ett forum för fiskare, inte ett där vi disskuterar kring språket!
      #Fiskesnack @ Quakenet

Kommentera

denna disskution har varit tidigare, och vf ska du bli så upprörd över en sån sak? det är ju trors allt en fiske-sida inte non slags after-school work
        Mvh//Robert

Kommentera

Om man ska vara anal så är det visserligen ett forum för fiskare, men få här inne kommunicerar med fisk och/eller fiskrelaterade objekt.

Oj vad jag är rolig.

Dock inte lika rolig som t.ex min personliga favorit där någon fångade en "grymt fet tjock is". Man får ju hoppas att den blev isläppt innan den smälte i solen.

Kommentera

Ursprungligen postat av fure
            flätsladd o trassel..

--------------------------------------------------------------------------------

har införskaffat mig en shimano super GT-RA här om dagen och en flätlina, hur som helst har jag fiskat med den i cirka 6h och redan fått 3 stortrassel o fått kapa linan.

Det händer när jag kastar ut, draget hinner flyga iväg kanske 4 meter sen tar de stopp och stans värsta trassel utvecklar sig cirka på tredje spöugglan räknat uppifrån... Någon som kan tänkas veta vad detta beror på? Det är inte där framme vi spötoppen som de tvinnat sig, kollar de supernoga varje gång efter att ha flängt iväg två av mina gamla superdrag.

Mvh martin
            By the way,,,, inlägget här är skrivet av självaste Brax slayer.... kanske inte framgick

Kommentera

ja de var ju lite dåligt, men du får ju hålla med om att de är ganska så extremt här, skit fiske, jätte fisk osv osv hela tiden, man blir helt crazy..

Särskriving har ju inte direkt med betyg eller svenskakunskaper att göra, bara att tänka efter lite när man skriver!

Kommentera

Ja herre gud att folk orkar bli arga på det.

Skall man vara svenska proffs för att få skriva här.

Finns säkert fler med mej som har lite problem med att skriva och läsa ?

Om du har problem med det får du la sluta läsa här
                Jerk Ambassadeur TGC 5001
                Spinn Daiwa regal 2000 xi
                Gädd Daiwa 300L Daiwa Proteus Millionaire

Kommentera

ja de var ju lite dåligt, men du får ju hålla med om att de är ganska så extremt här, skit fiske, jätte fisk osv osv hela tiden, man blir helt crazy..

Särskriving har ju inte direkt med betyg eller svenskakunskaper att göra, bara att tänka efter lite när man skriver!
                  Jag bara måste.

ja (liten bokstav i början på mening) de var ju lite dåligt, men du får ju hålla med om att de är ganska så extremt här, skit fiske, jätte fisk osv osv hela tiden, man blir helt crazy..

Kommentera

Kan ju handla om hur man ser meningsuppbyggnaden oxå.
                    Jerk Ambassadeur TGC 5001
                    Spinn Daiwa regal 2000 xi
                    Gädd Daiwa 300L Daiwa Proteus Millionaire

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    11 svar
                    1 440 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    88 162 visningar
                    0 gillar