Fiske hub till DC++? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fiske hub till DC++?

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av Larsch
    det där svaret säger mer än du tror. tack!
    ne jag vet.. det är nog du som tror.. vet du ens vad vi snackar om för filmer??

Kommentera

Ursprungligen postat av FreddyK
      ne jag vet.. det är nog du som tror.. vet du ens vad vi snackar om för filmer??
      eftersom du tycks ha fruktansärt svårt för liknelser - så skippar vi det. Oavsett om du är intresserad av obskyra grönlingmetefilmer eller glättiga laxflugfiskefilmer, så är det väl ett riktigt %&¤%&¤%¤ sjukt beteende att sniktanka filmerna. speciellt ur en så snäv genre som fiskefilmer. att nån tomte sen sitter och försvarar sig med att 'gillar jag filmen, så köper jag den' är bara total bullshit och sen när är det en mänslig rättighet att se en film innan man köper den?
      Helt obegripligt hur man vill utarma sin hobby!

Kommentera

Ursprungligen postat av Larsch
        eftersom du tycks ha fruktansärt svårt för liknelser - så skippar vi det. Oavsett om du är intresserad av obskyra grönlingmetefilmer eller glättiga laxflugfiskefilmer, så är det väl ett riktigt %&¤%&¤%¤ sjukt beteende att sniktanka filmerna. speciellt ur en så snäv genre som fiskefilmer. att nån tomte sen sitter och försvarar sig med att 'gillar jag filmen, så köper jag den' är bara total bullshit och sen när är det en mänslig rättighet att se en film innan man köper den?
        Helt obegripligt hur man vill utarma sin hobby!
        ja kom just på att du fatta ingenting av det jag menade..!!
        men hehe visst jag kan väll ut å filma 50 kassa filmer på 1timme plus jag vet ju iaf att du är en köpare.. haha
        Senast ändrad av FreddyK; 2006-10-15, 21:29.

Kommentera

och sen när blev en film om karpfiske värd 395:- ??? Rimligare priser och fler köper! enkelt! Har Larsch aldrig laddat ner någon film eller ngn musik? misstänker att så e fallet! hehe! Det är snarare mer motiverat att ladda ner en fiskefilm som kostar lika mycket som en fet hollywoodproduktion! Eller ska matt hayes ha 20 millar för att ställa upp? Lite långsökt kanske men i princip rätt!
          SKÅNELAINEN SINAPPI

Kommentera

Ursprungligen postat av NinjaLinus
            och sen när blev en film om karpfiske värd 395:- ??? Rimligare priser och fler köper! enkelt! Har Larsch aldrig laddat ner någon film eller ngn musik? misstänker att så e fallet! hehe! Det är snarare mer motiverat att ladda ner en fiskefilm som kostar lika mycket som en fet hollywoodproduktion! Eller ska matt hayes ha 20 millar för att ställa upp? Lite långsökt kanske men i princip rätt!
            Hur kan det vara mer motiverat att ladda ner en fiskefilm? Jag håller med ovanstående, vill man se mera fiskefilmer så betalar man för dom...

Eller så har man redan insett att 99% är skit och inte ens värda att tanka. Resten kan man köpa för att förhoppningvis gynna ytterligare produktioner...
            sigpic

Kommentera

filmer

jag har ungerfär 15st fiske filmern som jag har laddat ner =) både dvd och xvid

Kommentera

Ursprungligen postat av Flodebanan
                Hur kan det vara mer motiverat att ladda ner en fiskefilm? Jag håller med ovanstående, vill man se mera fiskefilmer så betalar man för dom...

Eller så har man redan insett att 99% är skit och inte ens värda att tanka. Resten kan man köpa för att förhoppningvis gynna ytterligare produktioner...
                jo men har man inte råd att köpa alla fiskefilmer så som priserna är idag så är det ett bra alternativ att se filmerna först och sen köpa den/dom man gillar och gynna dom och inte skiten att göra mer.. visste du att de enda nedladdningen inte gynnar är i princip dom stora filmbolagen...

Kommentera

Flode hade du inget bra alternativ till dc som inte var omodernt som man kunna kolla vem som ladda av en och av vem man laddade? fick aldrig nå svar på det..
                  Senast ändrad av FreddyK; 2006-10-17, 10:53.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                  11 svar
                  1 440 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Mathias 70  
                  Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                  259 svar
                  88 052 visningar
                  0 gillar