Skriv på mot Japans vidriga delfinslakt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Skriv på mot Japans vidriga delfinslakt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Skriv på mot Japans vidriga delfinslakt

Här är länken till en MYCKET vidrig film som visar Japanernas utrotningskrig mot Delfiner och hur de plågar dem å det djävligaste:

Här kan du gå in och protestera mot slakten. Protestlistan skickas till Japans premiärminister.

Jag var nummer 479427 som skrev på. Jag äter aldrig mer tonfisk.

Ursprungligen postat av PÅK Visa inlägg
    Här är länken till en MYCKET vidrig film som visar Japanernas utrotningskrig mot Delfiner och hur de plågar dem å det djävligaste:

Här kan du gå in och protestera mot slakten. Protestlistan skickas till Japans premiärminister.

Jag var nummer 479427 som skrev på. Jag äter aldrig mer tonfisk.
    Utrotningskrig? Delfinen är knappast utrotningshotad och det är ju ungefär sådär även tonfiskfisket går till. Finns ingen anledning att ömma mer för delfiner än för tonfisk. Den blåfenade tonfisken är betydligt mer hotad än delfin så jag begriper inte varför du tidigare ätit tonfisk men slutar nu.
    Hälleflundrafiskare

Kommentera

479748
      Skriv in din signatur här >> d'oh?

Kommentera

Redan gjort!!
        Det är en grym behandling dem utsätter dem stackars delfinerna för helt i onödan, visst att döda djur för mat har jag inget problem med men det ska göras på ett så snabbt och smärtfritt sätt som möjligt

Detta är enbart ett bevis på rent sadistiskt djurplågeri

Kommentera

480423

Kommentera

Kanske inte utrotningskrig men ändå för jävligt. Kom ihåg att delfiner är ett av de smartaste djuren förrutom människan. Ungefär som att skära halsen av en massa levande hundar utan bedövning. Varför ska man tortera inteligenta varelse till döds? All sådan behandling av alla djur är inte värdigt. Finns ingen anledning att inte skriva på!
            Team Lilla Mys hemsida: http://www.teamlillamy.se

Kommentera

Ursprungligen postat av Anders (Team Lilla My) Visa inlägg
              Kanske inte utrotningskrig men ändå för jävligt. Kom ihåg att delfiner är ett av de smartaste djuren förrutom människan. Ungefär som att skära halsen av en massa levande hundar utan bedövning. Varför ska man tortera inteligenta varelse till döds? All sådan behandling av alla djur är inte värdigt. Finns ingen anledning att inte skriva på!
              Det håller jag med dig om. Har inget emot att dettta "fiske" förbjuds. Ifrågasätter däremot PÅK när han tidgare ätit tonfisk som behandlats på samma sätt. Märkligt beteende.
              Hälleflundrafiskare

Kommentera

Ursprungligen postat av BBRF Visa inlägg
                Det håller jag med dig om. Har inget emot att dettta "fiske" förbjuds. Ifrågasätter däremot PÅK när han tidgare ätit tonfisk som behandlats på samma sätt. Märkligt beteende.
                Ok, det slog mig inte att tonfiskstammen också är hotad. Det är väl ännu ett skäl att bojkotta köp i så fall. Men att delfinstammen minskar kraftigt p.g.a. tonfisket är väl ingen nyhet, även om jag nyss hittade en artikel som visar att problemet tydligen minskat sista åren.

Kommentera

Ursprungligen postat av Anders (Team Lilla My) Visa inlägg
                  Är den lika smart som människan bör den utrotas snarast,innan den börjar förstöra som vi gör !

Kommentera

482209
                    Sånt här gör mig så jävla förbannad! Skiter i om det finns miljarder delfiner men så här behandlar men inte djur oavsett. Tonfisk, hajar (för fenorna), noshörningar(för deras horn) och gud vet vad japanerna gett sig på. Ger mig fan på att det sista levande djuret på vår planet kommer att skjutas av en japan med potensproblem!!!
                    Är man inte lite galen så är man inte riktigt klok!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 411 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 456 visningar
                    0 gillar