Maat - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Maat

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Ambassadeur5000
    replied
    Ursprungligen postat av Jimmiee Visa inlägg
    Vitlök äter jag bara när de finns i maten
    Brudar kommer de vimmla om hemmos mig ikväll så de är inga problem,Amba du är tyvärr inte välkommen...
    Hihihi Klart du inte vågade bjuda mig. Då hade du haft en alltför tuff konkurent om damerna

Nä! nu skall det ätas Kantarellsoppa, smaskens.

Lämna en kommentar:

• girren33
    replied
    GOA Göteborgare

eller ja GOA Göteburgare som blev maten..
    trevligare killar än de som var på träffen i GBG får man leta efter ! många öl trevligt snack i många timmar kan inte bli bättre !!
    Amb 5000 med sina roliga inlägg var Mycket trevlig!! och han kommer lägga upp bilder från kvällen ..nu kallar soffan med lite kanelbullar å mjölk
    ha det godis alla FISKESNACKARE

mvh Håkan

Lämna en kommentar:

• BeBest
    replied
    Hungrig? Njaaa ... lite är det väl.
    Sätt på en kastrull potatis! De var inte så många kvar. Men de räcker idag. Vad finns det till dem då?
    Bacon! 2 stelfrusna förpackningar skurna på tvären i fingerbreda remsor.
    Skekhet panna och i med baconet. Låt det få brännas under lock medan 2 stora gula lökar skalas och skärs i bitar av ca halvcentimeters storlek. I med löken i baconpannan. Nu behövs ... Svamp! En stor burk skivade champinjoner. Öppna burken först gubbjäkel! Häll i alltihop i stekpannan. På med stekpannelocket!
    Vad mera behövs att mätta en bodyblidande man? Grönsaker fyller ut buken till angenämt runda former. Jepp! Häll i halva påsen med frusen thai wok. In med resten i frysen igen! Nu jädrar börjar det likna något!
    ... men visst är det kanske lite blekt? I med en halvliter krossade tomater. Det ska väl sätta färg på geggan.
    Men nu höll jag å att glömma det viktigaste. Kryddorna!
    Timjan, Mejram, curry, Vitpeppar och VITLÖK! Mera vitlök! Salt för tusan! och lite grillkrydda och örtkrydda. Nja visserligen ser jag fortfarande delar av röran under kryddlagret men vi börjar så där.
    Och nu är potäterna klara också!
    Sleva upp en portion baconslafs på flat tallrik. Det är ju lördag så vi ska öva äta med kniv och gaffel!
    Resten räcker till 3 matlådor. Nu har jag iofs gjort slut på potatisen men om jag köper ris i morgon och tar det till matbyttorna så har jag klarat skivan ända till tisdag!
    Hårdbrödmacka! En stoor, nja halvmåne får räcka. Man ska inte överdriva nyttigheterna!
    Och så ÖL och så sätter jag mig till rätta i datorstolen och kollar vad som finns om gamla döingar på Anbytarforum.

Lämna en kommentar:

• keldor
    replied
    Pommes och öl av alla sorter. Gott?????? Men glad blev man...

Lämna en kommentar:

• Jimmiee
    replied
    Ursprungligen postat av girren33 Visa inlägg
    skit i vilöken ikväll och ta några bira å spana in en fining brud så blire heltrevligt för dej med ! ha det gött
    Vitlök äter jag bara när de finns i maten
    Brudar kommer de vimmla om hemmos mig ikväll så de är inga problem,Amba du är tyvärr inte välkommen...

Lämna en kommentar:

• girren33
    replied
    Jimpa

skit i vilöken ikväll och ta några bira å spana in en fining brud så blire heltrevligt för dej med ! ha det gött

Lämna en kommentar:

• Jimmiee
    replied
    Girren,Då så Ikväll blir de festa för min del med.
    Ha de riktigt trevligt på träffen !
    MER VITLÖK ÅT FOLKET !

Lämna en kommentar:

• girren33
    replied
    Vitlök

vitlök äter jag bara när man jobbar så man lätt kan skrämma iväg chefen egen dräng jobba bäst

Lämna en kommentar:

• Ambassadeur5000
    replied
    Ursprungligen postat av girren33 Visa inlägg
    var bara tvungen min första bira slank ner när jag var 12 bast så helt bakom flötet e jag inte ..ja imorgon då kanske heh
    Hahaha Det var ett par dar sedan det åts vitlök

Lämna en kommentar:

• girren33
    replied
    vem gör inte det Jimpa

var bara tvungen min första bira slank ner när jag var 12 bast så helt bakom flötet e jag inte ..ja imorgon då kanske heh

Lämna en kommentar:

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
11 svar
1 440 visningar
0 gillar
Senaste inlägg Mathias 70  
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
259 svar
88 219 visningar
0 gillar