Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Maat
Collapse
X
-
grekiskt lantbröd med ost skinka paprika och skivade tomater till hockeyn nersköljt med Staropramen
-
idag serveras pytt i panna ,ägg ,rödbetor,rivna morötter,en kall pilsner och knäckebröd!!
Lämna en kommentar:
-
Köket bjuder på en härligt god kall öl tillsammans med knäckebröd och ost.
Chips och ölkorv finns att tillgå
Lämna en kommentar:
-
på min lista ligger smörstekt gös med kokt potatis och en god sås i topp.ikväll blev det grillad kyckling ,pot sallad,bagette,nåra goda ostar +lite gott rött vin!!Ursprungligen postat av Flodebanan Visa inläggFärsk Röding från Vättern serverades idag, helt okej måste jag säga
Tips på tillagning ? Idag blev det ungsstekt.
Fisklistan har fått en värdig andraplatshållare, dock fortfarande toppad av grillad Gös.
Lämna en kommentar:
-
Färsk Röding från Vättern serverades idag, helt okej måste jag säga
Tips på tillagning ? Idag blev det ungsstekt.
Fisklistan har fått en värdig andraplatshållare, dock fortfarande toppad av grillad Gös.Senast ändrad av Flodebanan; 2008-03-03, 18:45.
Lämna en kommentar:
-
maaat neeej
idag blir det ingen mat.... det går av någon anledning dyningar på vardagsrums golvet
Lämna en kommentar:
-
Resemontörsmat i Norge: Micrad rökt köttkorv med spröstekt lök, och redigt med Iduns chilliketchup, en grön Hansa pils till det och det är så gött! (första veckan)
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av marulken Visa inläggHar presis slafsat i mig en försvarlig mängd potatis- o porjolökssoppa nersköljt med en ännu större mängd Grolsch. Rundar nu av med en 12-årig glenfiddich
och kom att tänka på att tidigare nämnda soppa är en klar favorit vid allt fiske. Fyll upp en termos och bjucka fiskepolarna, de kommer vara evigt tacksamma! Om ni vill impa ännu mer så baka ett riktigt franskt surdegsbröd och doppa i denna himmelska soppa, det blir inte bättre!! Skål
Lämna en kommentar:
-
Hej Göttegrisar!
Har presis slafsat i mig en försvarlig mängd potatis- o porjolökssoppa nersköljt med en ännu större mängd Grolsch. Rundar nu av med en 12-årig glenfiddich
och kom att tänka på att tidigare nämnda soppa är en klar favorit vid allt fiske. Fyll upp en termos och bjucka fiskepolarna, de kommer vara evigt tacksamma! Om ni vill impa ännu mer så baka ett riktigt franskt surdegsbröd och doppa i denna himmelska soppa, det blir inte bättre!! Skål
Lämna en kommentar:
-
Du har nog sexUrsprungligen postat av Flodebanan Visa inläggDu är inte ens i närheten, SOM VANLIGT!
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
11 svar
1 440 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg