fan va surt man blir lika arg varje gång nån drabbas varför kan dom inte ge fan i andras grejjor
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Ingen Julefrid, Inbrott istället!
Collapse
X
-
Ett förslag är att du lägger upp en lista på vad som blev stulet här när du är klar,
man vet aldrig vad som kan dyka upp på tradera, blocket eller i gula tidningen,
många här som kollar just på begagnade grejor, man vet aldrig ibland så åker folk dit när dom skall sälja stöldgods.How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur.C.Clarke
Kommentera
-
Hade tänkt ja skulle göra det!Men det är väll förmodligen någon baltisk/öststats liga som gjort en räd här i sverige över julen, polisen sa att det var vanligt i malmö trakten.
Så mina grejjor befinner väll sig i trakterna vid tjernobyl nu, har hört att man kan fiska muterad mördarlake där...Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Har själv blivit av med fiskeutrustning en gång. Fick ut ca 75% på försökringen.
Ett tips är att snacka med en bussig sportfiskehandlare (som du kanske känner) om de kan var mycket snälla med priserna. Med tanke på din situation. Det gjorde jag.Gå med i Göteborgs Fiskevänner
http://www.fiskesnack.com/forum/group.php?groupid=13
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Gotefunk Visa inläggHar själv blivit av med fiskeutrustning en gång. Fick ut ca 75% på försökringen.
Ett tips är att snacka med en bussig sportfiskehandlare (som du kanske känner) om de kan var mycket snälla med priserna. Med tanke på din situation. Det gjorde jag.
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Grävlingen Visa inläggMjo, jag hoppas de löser sig!
Ska snacka med killen jag brukar handla av!de brukar vara OK!
jag tar en skål med popcorn och väntar med spänning hur det ska sluta
Google wont search for Chuck Norris, because google knows you don`t find Chuck Norris. He finds you
Kommentera
-
Marcus, usch-fy f..n va tråkigt. Vet precis hur du känner dig då jag själv varit med om det. Tjuvarna stal en huvudnyckel och öppnade ingångsdörren med den.
Först märkte vi inget, men då jag skulle sätta på stereon, fanns där ingen stereo......shock. Kollade vidare i hemmet, inga smycken, inget som var värt nått fanns kvar. Och hela dj...a processen med försäkringsbolaget, nej fy f..n. inte kul nej. Turligt nog (för oss) var det känt att nyckeln blivit stulen annars hade vi inte kunnat bevisa att det äns hade varit inbrott, men nu gick det i alla fall.
Hoppas det löser sig med ersättningen och att du får nått tillbaka av försäkringsbolaget. Det är inte allt man måste ha kvitto på så kolla det noga.
mvhMvh Flodström
Flyfishing for salmon
Kommentera
-
Skönt att höra att det finns hopp! Har hittat kvitto på all elektronik nu samt en hel del kläder, har även hittat kvitto på mitt spö och rulle vilket är bra.
De ringde från försäkringsbolaget nu och sa att de skulle skicka ut en kille i veckan som skulle reglera försäkringsärendet på plats. Hoppas allt ska lösa sig då!
Tack för alla tips och för "Peppningen"Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
-
Tjo!
Idag fredag kommer försäkringskillen. Är lite nervös eftersom jag aldrig varit i denna situation tidigare, känns som om han kan lura mig! Jag har verkligen ingen aning om vilka procentsatser man ska begära på ex. kläder, äldre elektronik, dvd skivor etc.!
Men men, jag ska försöka förhandla till mig en bra deal!!
Önska mig lycka till, känns som om det kan behövas!
Där alla tänker lika tänker ingen särskilt mycket!
Kommentera
Foton
Collapse
-
Hej!
Är det någon som har något bra tips på hur man får bort intorkat fiskblod från insidan...1 Foto-
Kanal: Övrigt - Ej fiskerelaterat
2024-07-27, 19:22 -
Relaterat
Collapse
Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
---|---|---|---|---|
Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
|
253 svar
83 108 visningar
0 gillar
|