Tjenare, nu börjar det dra ihop sig, har uppkörning den 4 Mars. Men köpte mig en bil redan 2 månader tillbaka för att stärka motivationen till att skaffa kortet.
Tycker det börjar bli dags att planera billjudsköp! Letar efter ett paket som inte är allt för dyrt men ändå spelar dugligt. Eftersom det är en liten bil så hade jag tänkt mig en 10"bas max, det räcker. (Spelar all musik, från Rock och Dansband till Trance.)
Har plats för 6.5or i framdörrarna och 6.9or i hyllan.
Bild på bilen
Letar altså efter komplett paket: Stereo (skall kunna spela mp3), Slutsteg, Baslåda eller Baselement, 2x6.5", 2x6.9", kablage går att köpa till.
Går även bra löst, men blir väl bäst pris i paket kan tänkas?
Alla tips uppskattas!
har kikat på detta paket: www.brl.se - sök på "GAS ALPHAX5100+A110 A6925X+A62X" Någon som har vetskap om detta paket?
Tacksam för svar! Mvh Linus
Tycker det börjar bli dags att planera billjudsköp! Letar efter ett paket som inte är allt för dyrt men ändå spelar dugligt. Eftersom det är en liten bil så hade jag tänkt mig en 10"bas max, det räcker. (Spelar all musik, från Rock och Dansband till Trance.)
Har plats för 6.5or i framdörrarna och 6.9or i hyllan.
Bild på bilen
Letar altså efter komplett paket: Stereo (skall kunna spela mp3), Slutsteg, Baslåda eller Baselement, 2x6.5", 2x6.9", kablage går att köpa till.
Går även bra löst, men blir väl bäst pris i paket kan tänkas?
Alla tips uppskattas!

har kikat på detta paket: www.brl.se - sök på "GAS ALPHAX5100+A110 A6925X+A62X" Någon som har vetskap om detta paket?
Tacksam för svar! Mvh Linus

Kommentera