Fräckis* - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Fräckis*

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Saxat ur "Jokes for No Ma ám", ni vet Al Bundys hata kvinnor klubb.

Q. Why did God invent the yeast infection?
    A. So women know what it feels like to live with an annoying cunt.

Kommentera

• Det var två turkar och en fez.
      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

• En dvärgkvinna gick till gynekologen för att kolla upp varför det sved så illa i underlivet så fort det började regna. Doktorn kunde inte hitta något som var fel och tyckte det lät väldigt konstigt att problemet uppstod bara vid dåligt väder. De kom överens om att kvinnan skulle komma in nästa gång det var regnigt och kände av smärtorna.

Sagt och gjort kom det en regnig dag, kvinnan begav sig tillbaka till mottagningen och träffade läkaren som genast tog fram en skalpell och avhjälpte problemet, när smärtan försvann så blev kvinnan överlycklig och frågade vad doktorn gjort för att hjälpa henne, han svarade lugnt:

-Jag skar bara av skaften på gummistövlarna.
        Är det blåål eller vralåk?

Kommentera

• Två kompisar löser korsord tillsammans då den ena frågar:
          - Kvinnligt könsorgan?
          - Ska det vara vågrätt eller lodrätt?
          - Vågrätt, svarar den andre
          - Då är det väl munnen,,,,

Kommentera

• Cirkusen hade kommit till byn, i ett fullsatt tält visades det upp konster. En man kom in med sin krokodil, som hade enorma käftar. Mannen drog ner byxorna o blottade sin lem.
            - Jag kommer nu placera min lekamen i krokodilens gap,slår till han i nacken , så han stänger käftarna snabbt.
            Hela publiken tystnar, han placerar sin lem i krokodilens mun ,slår till nacken o snabbt slår krokodilen i hop sina käftar...
            - Han drar sen efter några sek ut sin lem ur krokodilens gap utan en enda skråma.
            Publiken applåderar o visslar högt
            - Är det nån i publiken som vill pröva tricket?
            En ung kvinna reser sej och säger blygt,- Ok jag prövar om Du lovar att inte slå mej så hårt i nacken...
            Jig-fishing är roligast.

Kommentera

• 75 årige Stig, gick till läkarna han ville ha koll på sin sperma kvallite, Doktorn skickar därför med han en tom burk o ber han ta med sperma provet nästa dag till mottagningen. Stig kommer dagen därpå, burken var däremot tom
              - Ja sa Stig, jag pröva först med höger hand och sen med vänster, men det gick inte,
              Jag bad sen min gamla fru om hjälp, hon pröva också med höger o sen med vänster, hon försökte även med munnen med o utan tänder, men det gick inte. Då gick jag in till min grannfru som är ung o vacker, hon försökte också med höger o vänster hand sin mun, men vi gick helt bet.
              Men sa Doktorn bad Du verkligen din grannfru om hjälp
              Ja sa Stig, men hur vi än alla försökte fick vi inte av locket på burken
              Jig-fishing är roligast.

Kommentera

• Gråt och trist ute. Hittar den här tråden som lyser upp tillvaron en hel del och vill själv bidra med en underfundig liten historia:

Gamla bonden Edvin hade fått problem med sin prisbelönta tjur, som inte längre var i samma form som tidigare. Balder, som tjuren hette, hade varit en god inkomstkälla för Edvin (det här var före inseminationsvågen slog till ordentligt) och gubben hade ingen större lust att ge upp den inkomsten redan. Därför tillkallades veterinär som efter en stunds undersökning konstaterade att det nog skulle gå att ge Balder sin forna virilitet tillbaka med medicin.
                Efter några dagars medicinrande blev det också önskat resultat och Balder kunde träda i full tjänst igen. När Edvin träffade grannen Lars berättade han förtjust om Balders fövandling. Lars lyssnade intresserat och fråga sedan vad medicinen hette.
                "Inte vet ja", sa Edvin. "Men den smakade lakrits..."

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                12 svar
                1 432 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Mathias 70  
                Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                259 svar
                87 257 visningar
                0 gillar