Hur hinner Ni?? - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Hur hinner Ni??

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Hur hinner Ni??

Hallå alla!

Det är helt fantastiskt hur medlemmar som bla, Sturgeon, Cico, Tobbe, hinner med att skriva så mycket!
    Inget illa ment, bara nyfiken!
    Är det Någon som har kläckt iden om att försöka träffas och fiska lite någon gång, någonstans?
    Det skulle vara kul att se Er "live"

It´s smells fischy here!

Hinner

Jag misstänker att vissa arbetstimmar får stryka på foten till förmån för detta forumet. ?? ää föresten skiter väl jag i...

Kommentera

Man är snabb på tangenterna helt enkelt.

...sen hjälper det ju att man pluggar på högskola och har tillgång till dator hela dagarna men det är en annan femma

Ni kommer också se att jag kommer höja tempot när det börjar bli lite drag i forumet. Än så länge skrivs det inte så mycket då sidan precis lanserats.

//K
      BJ@

Kommentera

jaf tycker att det skrivs mycket, och aktiviteten på sidolinnjen har minskat.... Det skrivs helt klart tillräckligt, det börjar bli jobbigt at läsa allt efter skolan.....

Kommentera

Det krävs inte många minuter att skriva tio inlägg, brukar aktivt vara inne på fiskesnack kanske 30 min om dagen och alltid, efter det att laborationer och föreläsningar är slut. Flesta inläggen är nog skrivna mellan 22 och 24 när jag sitter med ansiktet i diverse geologiböcker och vill få lite "hjärnrensning". När andra är ute och festar så pluggar jag, när andra sover då pluggar jag, när andra tittar på TV då pluggar jag. Så ingen ska påstå (ingen utpekas) att jag inte gör något vettigt med min tid. Hoppas kunna slippa ett monotont arbete så att jag i framtiden skall kunna tjäna mina pengar på ett ytterst trevligt vis, tack vare att jag valde att lägga några år på Universitetet.

Tog mig 2 min att skriva detta inlägg.
          Senast ändrad av Sturgeon; 2002-10-23, 23:40.
          sigpic

Kommentera

Originally posted by Sturgeon
            Det krävs inte många minuter att skriva tio inlägg, brukar aktivt vara inne på fiskesnack kanske 30 min om dagen och alltid, efter det att laborationer och föreläsningar är slut. Flesta inläggen är nog skrivna mellan 22 och 24 när jag sitter med ansiktet i diverse geologiböcker och vill få lite "hjärnrensning". När andra är ute och festar så pluggar jag, när andra sover då pluggar jag, när andra tittar på TV då pluggar jag. Så ingen ska påstå (ingen utpekas) att jag inte gör något vettigt med min tid. Medans andra får kämpa och slita med ett monotont arbete så kommer jag i framtiden att kunna tjäna mina pengar på ett ytterst trevligt vis, tack vare att jag var smart nog att lägga några år på Universitetet.

När jag är och fiskar så pluggar du! Hehe

Kommentera

Originally posted by JJJ78

När jag är och fiskar så pluggar du! Hehe
              mycket möjligt

men inte alltid
              sigpic

Kommentera

Det krävs inte många minuter att skriva tio inlägg, brukar aktivt vara inne på fiskesnack kanske 30 min om dagen och alltid, efter det att laborationer och föreläsningar är slut. Flesta inläggen är nog skrivna mellan 22 och 24 när jag sitter med ansiktet i diverse geologiböcker och vill få lite "hjärnrensning". När andra är ute och festar så pluggar jag, när andra sover då pluggar jag, när andra tittar på TV då pluggar jag. Så ingen ska påstå (ingen utpekas) att jag inte gör något vettigt med min tid. Medans andra får kämpa och slita med ett monotont arbete så kommer jag i framtiden att kunna tjäna mina pengar på ett ytterst trevligt vis, tack vare att jag var smart nog att lägga några år på Universitetet.

Jag bryr mig inte det minsta om folk gör något "vettigt" med sin tid eller inte. Vill man surfa hela dagarna, plugga knyppling, jobba på fabriken 6.00-15.08 så finebyme. Skulle aldrig komma på tanken att ta åt mig som en dålig grej att man skriver många inlägg i ett forum. Upp till var och en liksom.

//K
                BJ@

Kommentera

Originally posted by cico

Jag bryr mig inte det minsta om folk gör något "vettigt" med sin tid eller inte. Vill man surfa hela dagarna, plugga knyppling, jobba på fabriken 6.00-15.08 så finebyme. Skulle aldrig komma på tanken att ta åt mig som en dålig grej att man skriver många inlägg i ett forum. Upp till var och en liksom.

//K
                  Håller med dig Cico, men en fråga var ställd och jag av egen fri vilja svarade. Studier = mycket eget arbete= tid för fiskesnack emellanåt.
                  Nog bör alla göra något vettigt med sin tid, annars är de endast en belastning för samhället och det är ju självklart inte bra.
                  sigpic

Kommentera

Håller med dig Cico, men en fråga var ställd och jag av egen fri vilja svarade. Studier = mycket eget arbete= tid för fiskesnack emellanåt.
                    Nog bör alla göra något vettigt med sin tid, annars är de endast en belastning för samhället och det är ju självklart inte bra.
                    Joo det är ju så att studierna erbjuder en viss frihet att välja sina egna tider. Iaf för mig.

Sen e det klart att ingen vill vara en belastning

//K
                    BJ@

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                    Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                    12 svar
                    1 411 visningar
                    0 gillar
                    Senaste inlägg Mathias 70  
                    Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                    259 svar
                    86 440 visningar
                    0 gillar