Bromanodell - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Bromanodell

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Bromanodell

Grymt bra service tycker jag. Dock så håller deras produkter grymt dålig kvalitet. Jag har haft tre spön från broman och samtliga har gått av. Min bror är inne på sitt 3e som också håller på att gå sönder.

Någon som har upplevt samma sak?

Den bra servicen ligger i att de hela tiden har levererat ett nytt spö gratis. Men jag vill ha ett spö som håller.

Sen så har dom gjort en grym där alla gäddor är äkta och har hanterats mycket bra. NOT!

[FONT=Impact]Blogg[/FONT]

[FONT=Impact]Filmer[/FONT]

[FONT=Georgia][FONT=Impact]Kepsen på, fisk vi få![/FONT][/FONT]

Kommentera

om man köper skit får man skit

Kommentera

Köpte 30 st blandade woblers för några år sedan när Berras körde någon drive på nätet. Total KATASROF..... Hälften av alla woblerskedarna hade epoxirester som täckte beteslåsöglan, och hälften av alla woblers krävde att man tog fram filen för att slipa skeden för att få någon gång på dom överhuvudtaget!!!! Efter genomgång av alla woblers fick jag till dem hyfsat, men kan inte påstå att det var prisvärt..... Däremot finns det en Bromanwobler som heter Nixon, en ytgående jerkwobler som jag faktiskt tagit massor med gäddor på. Den har dock extremt dålig lack och ganska dåliga krokar. Men den fångar!!!

Kommentera

Basshunter: Tråden gäller BromanOdell, inte gamla Broman grejor.

Mobre: Vilken spömodell är det ni har sådana problem med?? Jag har kört lättjerk med ett Esox Lucius 6.3 fots spö hela 2008 och flera av mina fiskebekanta har samma spö och är kanonnöjda. (Bl.a. Mörtsnurb, Patrik Brunström alltså..) om ni har kört beta, se till att få byta till ett spö i Esox Lucius serien istället!!

Esox Lucius serien verkar hålla mycket högre kvalitet än Beta (även om Beta skall vara mer påkostad enligt BromanOdell.)

Esox Lucius spön använder www.Silverguiderna.se bl.a. på sina guidade turer och de får utstå en hel del vill jag påstå. Inte ett enda reklammerat spö. Vi har sålt massor av Esox Lucius serien och jag har fått en enda reklamation där lacken hade runnit ner i en av spöringarna vid tillverkning. (ojämn yta i ringen)

Jerkbetena är också mycket populära, vi har sålt ett stort antal och inte fått EN ENDA reklamation. De fiskar bra, tål mycket fisk (bra lack och träbete), har en annorlunda skön gång, finns i bra färger och är i mitt tycke väldigt mycket träbete för pengarna. Har fått en hel del på dem själv.
          Senast ändrad av mascot; 2009-01-01, 14:37.
          Min blogg

Kommentera

Jag har två jerk spön av BoD Beta mod och inget av dessa har gått sönder ! Väldigt sköna spön att fiska med! =) Jag vill ha korkhandtag på mina spön jag fiskar med så därför går BoD nya serie EL bort som altternativ! Vad är det som går sönder så frekvent utan brutalt handhavande på Beta serien och som är så mycket bättre på EL serien??

Kommentera

Ursprungligen postat av mascot Visa inlägg
              Basshunter: Tråden gäller BromanOdell, inte gamla Broman grejor.
              OK, den enda produkt jag har från BromanOdell är mina Esox Lucius tacklestations och dom är jag väldigt nöjd med.

Kommentera

Mobre - Det är inte så att du har blandat ihop BROMANoDELL med gamla Broman grejer du också?
                Har både BROMANoDELL och Esox Lucius spön som jag är väldigt nöjd med.

Kommentera

Ihopblandning

Så är det! Var ett tag sedan jag fiskade med bromanspöna. Däremot fiskar bror med bromanodellspön och har problem med dessa.

/M

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                  11 svar
                  1 500 visningar
                  0 gillar
                  Senaste inlägg Mathias 70  
                  Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                  260 svar
                  89 615 visningar
                  0 gillar