lovar att det var den jäveln kursu asso!!!!! slakta han :P
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Lite lätt irriterad
Collapse
X
-
m@
Fiskmix, vaddå alla har snott mört nångång? Nån jävla anständighet har man i kroppen att man avhåller sig från även såna till synes oförargliga tillgrepp...fatta att det är stor möda att ombesörja att tillgången på mört är konstant under vintern. Inte fan vill man då ha nån förslappad hjärna som nallar på andras bekostnad...mitt och ditt verkar uppenbarligen svårt för vissa att dra en skiljelinje mellan...tänk på det nästa gång nån snott dina grejjer...
Kommentera
-
Ojdå, jag hade missuppfattat det hela. Jag trodde att det bara var mört i stugan. Men var mäskbollarna också borta då är det ju helt klart att nån har vart där och kladdat.Originally posted by korten
vet att det var mört i stugan. var iallafall det dagen före. visst dom kan ha smitit. men jag har lite svårt att se mitt bete försvinna. två stora bollar med diverse ingredienser. och dom löser inte upp sig på en natt. tar några veckor för dom att försvinna. så någon har tagit bort dom.!!!!!
Kommentera
-
m@: jag har tagit mört några enstaka gånger från en mörtsutga i ett vatten som ja fiskar i och visst det e fel men när man åkt ut för att ismeta och det inte gått att få upp någon mört på eget sett så har jag tagit, jag har oxå blivit av med mört från egen stuga och jag tycker inte det spelar så stor roll om någon tar ett fåtal mört om det finns ett 50-tal kvar i stugan. Det e klart det e fel att ta men hellre det en att få åka hem igen bara för att man inte fått någon mört. kan även medela att detta hände för två år sedan och det var då jag började ismeta då var man inte så haj på att fiska upp betesfisk.Tube for life
Kommentera
-
Originally posted by Zil
schlusser, finns inget värre än när någon har repat ens bil, om jag får tag på den som repade min bil ser jag bara döden som ett lindrigt straff.
ge fan i mörtstugora då!
skojade bara!!!
achilles
Brokeback Fishing Team
http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/
--------------------------------------------------
\m/
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
|
12 svar
1 435 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg