Strul med Tradera... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Strul med Tradera...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Strul med Tradera...

Tjaba!!

Det är så att jag vunnit en auktion på Tradera men han(?) som höll i den har inte hört av sig om vart han vill ha pengarna..

Hur fan ska man lösa detta? Jag tror att han inte svarar på varken mail eller tel för att mitt vinnande bud var så lågt.

Får se om det löser sig nu, tror nämneligen att personen i fråga är medlem här oxå då han har samma nick på bägge ställena och jag har sett objektet i hans fotoalbum.

Mvh Robban.

tyvär

tyvär e de ju så att de enda du kan göra i den situationen är att ge negativt omdöme och skriva till tradera. och sen får tradera ta ställning till vad dom ska göra .

själv köpte jag ett rapala kitt av en kille på tradra för 2 veckor sedan . en kroklossare , lipgrip och en priest för 155:- va vinnande budet . 200kr inkl frakt .

jag betalde till han men han skickade inte några saker och de har tagit 2 veckor nu och fort inte fått dom . och där gör tradera inget utan man måste polis anmäla
    I Don't Give a F*ck who your father is..... Don't walk on the water wile i'm FISHINGsigpic

Rullknäckarn Min Fiske Guru !

Kommentera

Ursprungligen postat av Discovery Visa inlägg
      tyvär e de ju så att de enda du kan göra i den situationen är att ge negativt omdöme och skriva till tradera. och sen får tradera ta ställning till vad dom ska göra .

själv köpte jag ett rapala kitt av en kille på tradra för 2 veckor sedan . en kroklossare , lipgrip och en priest för 155:- va vinnande budet . 200kr inkl frakt .

jag betalde till han men han skickade inte några saker och de har tagit 2 veckor nu och fort inte fått dom . och där gör tradera inget utan man måste polis anmäla
      Vad heter användaren?

Kommentera

Otur! Ja har alltid klarat mig från skojare på tradera. Har väl gjort ett 20 tal köp och aldrig blivit besviken.
        Har till och med fått grejorna innan ja hunnit betala och då har ja inte varit sen med betalningen.

Kommentera

lennart

Ursprungligen postat av Leon Visa inlägg
          Vad heter användaren?
          Om säljaren
          lennart1968(5)

sen inehåller hans mail hans efter namn . men hittar ej han på eniro eller något .
          I Don't Give a F*ck who your father is..... Don't walk on the water wile i'm FISHINGsigpic

Rullknäckarn Min Fiske Guru !

Kommentera

Trist. nästan alla på tradera sköter det snyggt men det finns en del rötägg.
            Är han med här oxå så maila honom och förklara att du inte bara ger honom minus på tradera utan även hänger ut honom här. Förhoppningsvis löser det sig då.
            http://teammosbricka.blogspot.com/

TeamMosbricka.se

Min Fotosida

Fotobloggen

Kommentera

Jag brukar kolla om han/hon har några anmärkningar först, innan jag lägger några bud och har funkat klockrent än så länge och paketen har kommit snabbt.

Kommentera

Ursprungligen postat av Fishing Feber Visa inlägg
                Jag brukar kolla om han/hon har några anmärkningar först, innan jag lägger några bud och har funkat klockrent än så länge och paketen har kommit snabbt.
                Det är vad man kan göra, inte mycket mer.
                Har själv haft "tur" hittills.....
                www.flashback.info kan man läsa lite om blåsningar på Tradera och Blocket - skrämmande hur fräcka vissa är.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                12 svar
                1 408 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Mathias 70  
                Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                259 svar
                86 258 visningar
                0 gillar