Rolig vits - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Rolig vits

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Här kommer den rätta versionen...

Fredrik Reinfeldt är ute och åker med sin chaufför någonstans i skåne. Plötsligt så kör dom på ett vildsvin som dör på fläcken. Bilen stannar och båda kliver ut. Reinfeldt säger till chaffisen att gå bort till gården som låg ett par hundra meter bort och säga till bonden vad som hänt.
    Sagt och gjort, han klampar iväg. Tiden går och... går... Först 2 timmar senare kommer han tillbaka, rufsig i håret, kläderna i oordning, en ciggar i munnen och en nästan tom whiskeyflaska i handen.
    Mona undrar var han har varit och varför det tog sådan tid..
    Han förklarar att Bonden blev så glad att han gav mig sin finaste cigarr. Bondmoran gav honom den finaste whiskey som fanns i huset. Och bondens dotter gav honom en riktig åktur i sänghalmen...
    Reinfeldt utbrister: Vad sa du till dom egentligen??
    Chauffören svara: Jag sa bara att jag är Fredrik Reinfeldts chaufför och att jag har kört ihjäl svinet.

Förresten är det nog mer troligt att Reinfeldt skulle ha en egen chaufför
    --AXL, DUFF, SLASH, STEVEN, IZZY-- IN MEMORY OF GUNS N' ROSES!

Kommentera

Vad jag vet så är det en historia från nazi-tyskland från början som lyder ungefär såhär:Adolf H är ute på tyska landsbygden med sin chaufför.Plötsligt kör de över en tupp.Adolf går och berättar vad som hänt för bonden,som blir skitförbannad och ger Adolf en rejäl omgång stryk.Resan fortsätter och rätt som det är kör de över en gris.Denna gång är Adolf smart,han säger åt chauffören att gå istället.Tiden går tills chauffören kommer tillbaka med en präktig wurst i den ena och en flaska öl i den andra handen,plus ryggsäcken full med schnapps och delikatesser.-Hur fan är det möjligt,utbrast Adolf -När jag gick förra gången så fick jag storstryk och här kommer du med öl och wurst? -Nja, jag vet inte riktigt, jag sade bara: Heil Hitler,jag är Adolf Hitlers chaufför och nu har jag kört ihjäl svinet!

Kommentera

Det här är en sann historia från sextiotalet.President Kekkonen, en hängiven fiskare, var och fiskade i mörrumsån på ABU:s vatten när det kom en man springande från ett närbeläget hus. -Finns det någon som kan låna mig en våg?,min fru har alldeles nyss fött oss en dotter och vi vill så gärna vilja veta födelsevikten. -Inga problem, svarade Kekkonen,låna min! Mannen sprang tillbaka till huset med vågen och klev in. Efter en halv minut hördes det: -Å FAN I HELVETET:12KG!!!

Kommentera

Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inlägg
          Vad jag vet så är det en historia från nazi-tyskland från början som lyder ungefär såhär:Adolf H är ute på tyska landsbygden med sin chaufför.Plötsligt kör de över en tupp.Adolf går och berättar vad som hänt för bonden,som blir skitförbannad och ger Adolf en rejäl omgång stryk.Resan fortsätter och rätt som det är kör de över en gris.Denna gång är Adolf smart,han säger åt chauffören att gå istället.Tiden går tills chauffören kommer tillbaka med en präktig wurst i den ena och en flaska öl i den andra handen,plus ryggsäcken full med schnapps och delikatesser.-Hur fan är det möjligt,utbrast Adolf -När jag gick förra gången så fick jag storstryk och här kommer du med öl och wurst? -Nja, jag vet inte riktigt, jag sade bara: Heil Hitler,jag är Adolf Hitlers chaufför och nu har jag kört ihjäl svinet!
          Kul

Med "rätta versionen" ville jag bara visa att jag tycker lite olika politiskt

Kommentera

Ville absolut inte "rätta" till någondera historia,förstod att det handlade om moderata gamlingspartiet vs sexualakrobaterna! Ville bara berätta ursprunget om det intresserade någon.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jester Burk II Visa inlägg
              Ville absolut inte "rätta" till någondera historia,förstod att det handlade om moderata gamlingspartiet vs sexualakrobaterna! Ville bara berätta ursprunget om det intresserade någon.
              Ok =)

Kommentera

En dansk, en norsk och en svensk blev ifångatagna av kannibaler på en ö.
                istället för att bli uppkäkade frågade norsken ifall det var någonting som de kunde göra för att bli fria.
                Kannibalen svarar; Gå in i djungeln och hämta hundra frukter av samma sort.
                Så dom beger sig in i djungeln.
                Efter en timma kommer svensken tillbaka med hundra vindruvor.
                Då säger kannibalen; Om du undviker att göra ett ljud under tiden jag stoppar in dessa vindruvorna i rövhålet på dig så är du en fri man, annars äter vi upp dig!
                Så sätter kannibalen igång. 1, 2, 3, 47, 48... 69... 96, 97, 98, 99...
                Då brister svensken i skratt.
                Kannibalen frågar förvånad; Varför skrattar du när du bara har en vindruva kvar?
                Då svarar svensken; Danskjäveln kommer med kokosnötter...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                12 svar
                1 411 visningar
                0 gillar
                Senaste inlägg Mathias 70  
                Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                259 svar
                86 426 visningar
                0 gillar