attitudebaits - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

attitudebaits

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Klassiska Ambissar som haller C3.

Kommentera

Inga planer på Shimano/Daiwa multisar?

Kommentera

mm kanske ok men jag skulle aldrig köpa en sån inte för jerkfiske. Så om ni nu tycker att 5600D är klen så kommer ni med andra ord inte att sälja eon? Dom flesta klagade på eon bajonett gavellås "krångligt ord tror att det heter så!" Att den såg vek ut och inte va gjord av metall. Men den säljer som smör båda i USA och Europa? trots att den var så "plastig"
        Deluxe lures thats my work.

Kommentera

Daiwa kommer finnas

Kommentera

linu_z,
            Kolla vad de jerkar med har borta. Oftast minst 6000 rullar. eon gors inte langre. D5 an kanske ar grym man jag har kollat in den pa basspro. Glapp i tumtangenten, kandes dalig helt enkelt. Det ar mojligt att jag har fel, men mitt intryck klart negativt.

Kommentera

Linu_z: inte riktigt rätt att jämföra en Calcutta 400 och en Amb. i 5000 storlek va? C400 är ju i storlek som Amb. 6000....däremot skåpar en Calcutta 251 ut en amb.5600 med med hästlängder.

Har fått för mig att amb. 5600 görs till stora delar i Asien, bara slutgiltiga hopsättandet sker i sverige (gavlar och spole moneras i hop)....så där har jag lixaom det andra ABU gör i Asien en lite skev bild av kvaliteten konta prsiet. (kan ha fel i detta fall).
              Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
              Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
              Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

How about HawgWobbers???
                I think I fish, in part, because it's an anti-social, bohemian business that, when gone about properly, puts you forever outside the mainstream culture without actually landing you in an institution. It's a nice position. No one considers you to be dangerous, but very little is expected of you.

- John Gierach

Kommentera

det är bara mörrum som byggs till 100% i sverige resten av grejjorna är i asien. Det är lite fel att jämföra en 251 clc. och en 5600 amb. i storleks mässigt! Efter som att en calc 251 är mindre än en 5600 på alla håll och kanter.

Kommentera

Originally posted by Jenk
                    linu_z,
                    Kolla vad de jerkar med har borta. Oftast minst 6000 rullar. eon gors inte langre. D5 an kanske ar grym man jag har kollat in den pa basspro. Glapp i tumtangenten, kandes dalig helt enkelt. Det ar mojligt att jag har fel, men mitt intryck klart negativt.
                    Det kan jag förstå att det känns så. själv tycker jag att linspridaren på min calc. 400 känns lite väl tam. Men jag kände på en 5600D hastigt och tyckte att den verkade vara helt ok för det priset men om den är skräp så kommer det att visa sig. Jag skulle vilja ha en calc. 350 det skulle känns bättre. Jag kanske bara har små händer eller så men det är ett stort gap imellan 400 och 250 !

Kommentera

Linu_z, helt rätt, miss av mig ang 251:an i jämförelse, men skön éren

Jag menade bara att de nu mera att de bara mer elle rmindre är ihopskruvade i Sverige med typ de 3 skruvarna på gaveln (de nya serierna altså, för att få skriva "hand någonting Sweden"), inte som de andra som skruvats ihop för hand...hajja'ru....eller har jag ännu mer fel nu?
                      Senast ändrad av Push-Up; 2004-02-16, 18:57.
                      Egenföretagare: www.aktiviteterstockholm.se och www.tonox.se
                      Och såklart på; Sveriges snabbast växande sportfiskesajt www.fisheco.se
                      Ni når mig på mejl andreas@aktiviteterstockholm.se

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      11 svar
                      1 489 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      260 svar
                      89 584 visningar
                      0 gillar