jävla samhälle - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

jävla samhälle

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Jerka!: Den där gula MTB:n du hade förrut, exakt hur mkt betalade du för den. =D

Kommentera

Jag måste erkänna att jag har en rejäl rundstav i spöbagen för att stadga upp bagen. Ve den som kommer smygande i buskarna Hipphoppare eller andra, skit samma, alla får bajsa träflisor för ett tag...

Kommentera

Nu börjar det låta som man kan få en åtminstone defensiv orsak till att släpa med sig en schysst gäddbonk när man fiskar!
        Räcker det med att hävda att den bonkade hoppade eller måste den vara hip också ... eller bör den kanske bära hipsters ... ?
        Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

hoppas verkligen alla här inne skojar när dom skriver att man borde slå ner dom eller vad fan som hellst..
          Bajen forever!

Kommentera

Det är väl klart att man måste slå ner dem om de tar ens grejor! Om det hade kommit några hiphoppare eller Talibaner så är det klart man gör något.

Kommentera

vad tjänar man på att slå ner dom? man får dom och alla deras polare efter sig.. Blir man gladare av att ha slagit ner någon?
              Jag känner en av deras polare som har riktigt hög status i deras gäng.. har snackat med honom och han har skällt ut dom.. så dom komme inte röra mig eller mina polares grejer mer..
              så varför slå ner dom?
              Bajen forever!

Kommentera

Ja självklart slår man ner dem om det kommer ett gäng med hip hoppare och snor din cykel... eller inte.

Mycket ord och lite verkstad kanske?
                Mvh

Kommentera

Hur man reagerar varierar från gång till gång. Tyvärr kan man inte sitta på ett forum och diskutera hur man borde göra/vad man själv skulle göra om man hamnade i en sådan här situation...

Det du beskriver tycker jag låter som ett pojkstreck Korten. Ett riktigt "farligt gäng" som jag upplever att du beskriver skulle knappast pyssla med saker såsom att sno en killes cykel. Det är vad min erfarenhet säger mig iaf, alltså lugnar dem nog ner sig ganska rejält om du tar med dig din farsa och låter honom skälla på dem lite mer....Annars finns det ju en polismyndighet som är till för att reda ut sådant här...Att vuxna människor sitter och snackar om att man borde klubba dem osv är ju bara löjligt tycker jag =)

Kommentera

håller med dig Ramon.. Men ett "pojkstreck" tror jag inte riktigt på då jag vet att många av dom här killarna har ett antal anmälningar på sig för både stöld och misshandel.. dom har även äldre polare som inte är att leka med..
                    Bajen forever!

Kommentera

Korten: Känner inte igen hela historien bakom men det var bara intrycket jag fick. Poängen var dock att man skall låta såna saker skötas av polis osv. Det är vad jag själv hade gjort och i mitt fall ligger självförsvar osv annars nära till hands =)...Mitt nick är en hyllning till världens bästa thaiboxare genom tiderna tex... =).

Lugnast är nog att göra som du har gjort...Din cykel är tillbaka och allt är frid och fröjd. Men för att hindra att dem tråkar dig mer eller dina kompisar så kanske en polisanmälan skulle vara på sin plats? =)...

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
                      12 svar
                      1 429 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Mathias 70  
                      Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
                      259 svar
                      87 158 visningar
                      0 gillar