FRB-moddad rocket... - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

FRB-moddad rocket...

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Originally posted by BeBest
    Jag vet hur du kände det när betet bara fortsatte flyga.
    Jag var ute och testade min super Mörrum i går. Samma sak där. Har väl aldrig nått de längderna tidigare med ett 20g bete.
    Testade därefter en lättare spinnare. Gick bra men ingen vidare längd. Justerade kastbromsen så spinnaren precis började dala när jag vippade till med spöet.
    Nu skulle det ses på grejor. Och det gjorde det! Har väl aldig sett ett värre skatbo!
    Var tvungen att montera isär rullen för att få bort eländet. Upptäckte då att jag glömt sätta in de redan tidigare saknande centrifugalbromsclutcharna. Hade ju beställt en påse såna av FRB men i den gör de ingen nytta.
    Endera dan ska jag sätt dit två så rullen funkar som den ska. Endera dan...

supermörrum? är det ngt. som du moddat?
    ska bli grymt kul att ta del av dina tips och trix på vår stundande fisketripp. ska jag ta med fluggrejer också? eller ska vi hålla oss till din "rödingspecialare"?
    achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
    \m/

Kommentera

Nix det är en Mörrum SX 1601 men den är rätt upphottad från början. Modellen var avsedd för den krävande japanska och amerikanska marknaden, har jag hört.
      Nu sitter i alla fall bromsclutcharna på plats!
      Min metod funkar men det kan finnas bättre. Ta med det du trivs att fiska med. Vill det sig inte med de få prylar man har med så grämer man sig kanske över kvarlämnad mjölk.
      Och när har du tid? Du har fått en lista på dagar, när jag kan fiska den närmaste tiden. PM:a mig när du vet.
      Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Originally posted by BeBest
        Nix det är en Mörrum SX 1601 men den är rätt upphottad från början. Modellen var avsedd för den krävande japanska och amerikanska marknaden, har jag hört.
        Nu sitter i alla fall bromsclutcharna på plats!
        Min metod funkar men det kan finnas bättre. Ta med det du trivs att fiska med. Vill det sig inte med de få prylar man har med så grämer man sig kanske över kvarlämnad mjölk.
        Och när har du tid? Du har fått en lista på dagar, när jag kan fiska den närmaste tiden. PM:a mig när du vet.

kullagrade vevknoppar går tydligen att fixa, inte livsnödvändigt men ganska kul.
        så fort jag vet kommer PM på en bra tid. försökte starta hojen efter vinterdvalan, men batteriet ville inte vara med. ska iväg i dagarna och jaga nytt batteri. när batteri är på plats och frugan har informerat om gemensamma åtaganden så kommer jag ilande.
        achilles

Brokeback Fishing Team

http://gaydogpikehonkeys.spaces.live.com/photos/

--------------------------------------------------
        \m/

Kommentera

Kul ska det bli!
          Må vi alla ha ett intressant fiske!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av BeBest, 2004-08-27, 19:52
          11 svar
          1 501 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Mathias 70  
          Startad av Usling, 2016-11-11, 09:56
          260 svar
          89 721 visningar
          0 gillar