På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Smaken är helt klart delad

Mixade program med "drömresor", lokalt fiske och nörda ner sig i detaljer vore det ultimata men kanske svårt att få till på TV?
    C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
    Svar på vanliga frågor hittar ni Här
    Fiskesnacks regler hittar ni Här
    Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Fast "ointressant" fiske är fortfarande fiske och det är bättre än det mesta annan smörja som finns på TV.
      Ser hellre fiskedrag än Dallas tex ;-)

Kommentera

Inbiten gäddfiskare som jag är kan jag inte undgå att tycka att aligator gäddan är bland dem mest fascinerande och häftigaste fiskarna som finns! Och Mikael Odell är för härlig! Ser fram emot Säsong 7 äntligen!

Kommentera

Ni som bara vill se på gäddfiske i fiskeprogrammen... ni känner inte att ni är en aningens insnöade? Vårt svenska insjöfiske är ju dessutom rätt mesigt i jämförelse med vad man kan hitta utomlands, så det är ju rätt najs att kunna drömma sig bort till andra spännande arter, kan jag tycka.

Själv blir jag glatt överraskad varje gång det dyker upp ett fiskeprogram på tv, oavsett om det är från Dalarna eller Panama, och gillar även att kolla på rena naturprogram.

Kommentera

Ursprungligen postat av msjodin Visa inlägg
            Inbiten gäddfiskare som jag är kan jag inte undgå att tycka att aligator gäddan är bland dem mest fascinerande och häftigaste fiskarna som finns! Och Mikael Odell är för härlig! Ser fram emot Säsong 7 äntligen!
            Ja den där alligatorgäddan är bra j....a grym, skulle bra gärna vilja fiska såna men skulle nog inte ta gälgrepp på dom

Kommentera

Ursprungligen postat av msjodin Visa inlägg
              Riktigt coola fiskar, tror dock inte att de är särskilt närbesläktade med våra northern pike: http://sv.wikipedia.org/wiki/Beng%C3%A4ddor

Kommentera

Ursprungligen postat av world in my eyes Visa inlägg
                Finns det fler fiskeintresserade än jag som tycker att "exotiskt" fiske efter arter man aldrig sett tidigare, eller annat fiske från andra delar av världen efter fisk man inte har någon som helst relation till, är i det närmaste ointressant!??

Har märkt att jag själv besitter uppfattningen om att fiske är bland det bästa man kan företa sig, men samtidigt rätt ointressant att se på om det handlar om arter man inte har någon mista relation till.
                Fiskar absolut mestadels efter gädda, men även fiske efter tex. abborre, gös och öring-havsöring och lax ingår i kategorin om det mer intressanta fisket. Dvs. fiskar man har någon form av relation till.
                Därmed blir för mig fiske på tv som avhandllar dessa arter långt mer intressant att se på, än när någon fiskar efter någon för mig okänd art i typ Sydamerka.

Vad väljer ni att främst se på tv; typ gädd/gös/abborrfiske i något svenskt vatten, eller fiske efter en förvisso stor fisk, men okänd art, i ett vatten från typ Sydamerika!??
                Spot on! Utlandsfiske är inget för mig (att se på tv), dock fisket i USA och Kanada tycker jag är lite intressant, men det är ju så likt "svenska" fisket så är väl därför..
                Fan va kasst väder... BRA, då drar vi å fiskar!
                Trolling i vänern + sjöarna runt omkring. Gädda, lax, öring, gös. Lägg till min blogg

[FONT=Impact]http://teamflink.blogspot.com/
                [/FONT]

Kommentera

De tidiga säsongerna av fiskedrag blandade "hemma och borta-fiske". Typ först marlin sen abborre. Rätt mysig kombo
                  www.värmdöguiderna.se

Kommentera

Ursprungligen postat av MetarN Visa inlägg
                    De tidiga säsongerna av fiskedrag blandade "hemma och borta-fiske". Typ först marlin sen abborre. Rätt mysig kombo
                    Håller med! Broman och Micke var också en bra kombo, synd att det inte varade

Kommentera

Ursprungligen postat av Phisherman Visa inlägg
                      Håller med! Broman och Micke var också en bra kombo, synd att det inte varade
                      Ja va hände egentligen, nån som vet det?
                      Fan va kasst väder... BRA, då drar vi å fiskar!
                      Trolling i vänern + sjöarna runt omkring. Gädda, lax, öring, gös. Lägg till min blogg

[FONT=Impact]http://teamflink.blogspot.com/
                      [/FONT]

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 180 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar