På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

På TV: Fiskedrag säsong 7 har premiär 17/10 kl 22:00 i TV4 Sport

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ok, om jag skulle sett det så hade jag kanske tyckt annorlunda. Visste inte att det var fortsättning, det förklarar saken lite.

Tyckte det var sjukt konstig början, jag var ute o rökte och min fru ropar att det börjar nu. När jag då går in så känns det som om man är mitt i programet och det var jag ju tydligen.

Sorry, glöm mitt inlägg!

Kommentera

Håller dock med, på tok för mycket drillning och för lite snack och story runtomkring fisket. Även i första avsnittet, det känns för övrigt som ett problem i alla säsonger av fiskedrag.
      Kika på min blogg, enjoy!

Kommentera

Jag brukar vara väldigt lättroad och gillar det mesta som har med fisketv att göra.. Men detta var inte bra.
        Mer snack om utrustning, tackel och sådant skulle vara mycket bättre enligt mig.

Kommentera

Håller med om de nya avsnitten som visats. Ingen direkt känsla över avsnitten. Känns lite ihopstressat och krystat på nåt vis.

Kommentera

Tycker det känns som att dom tänkt "Vi drar iväg och fiskar, men vi vill ju inte betala själva så vi gör ett tv-program om det och så får firman stå för det. Och sedan så kan vi ju sälja in det här oxå till den dumme fan på TV4 Sport som bestämmer"

Kollat de två första avsnitten och kommer väl kolla nästa oxå i hopp om att det blir bättre.
            Men efter de två första programmen så känns det som att jag mer och mer saknar att höra William Moberg Faulds eviga tjatande om att "den var fin"

Kommentera

Ursprungligen postat av Testis Visa inlägg
              Tycker det känns som att dom tänkt "Vi drar iväg och fiskar, men vi vill ju inte betala själva så vi gör ett tv-program om det och så får firman stå för det. Och sedan så kan vi ju sälja in det här oxå till den dumme fan på TV4 Sport som bestämmer"

Kollat de två första avsnitten och kommer väl kolla nästa oxå i hopp om att det blir bättre.
              Men efter de två första programmen så känns det som att jag mer och mer saknar att höra William Moberg Faulds eviga tjatande om att "den var fin"
              Snart får du höra "den var fin" tjatet. Är väl snack om att Williams program ska börja sändas i december/januari
              Oh crap! VAfan har jag nu gjort!?

Kommentera

Tycker det är mycket roligare när dom är i sverige och fiskar. Men fortfarande fiske så man är ju tvungen att kolla

Kommentera

Nytt avsnitt nu ikväll igen, för er som har kanalen
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Gimlan Visa inlägg
                    Skulle gissa att det skar sig lite mellan dom. Johan och Micke hade ju bromanodell tillsammans. Å de gick ju lite som de gick.... Tror att dom slutade producera tillsammans i samma veva som bolaget började se sina dagar räknade. Bara hypoteser och spekulationer. Men det är inte fullt omöjligt att det helt enkelt skar sig mellan dom. Det har inte varit någon form av gästande i varandras program. Om jag inte minns helt fel. Möjligen har Broman varit med upp till fjälls med Micke men kan inte minnas något avsnitt efter s05 han varit med.
                    Vad jag förstått de få gångerna jag pratat med herr Broman så finns det inget ont blod mellan de båda.

Kommentera

Vad handlade programmet igår om? Vet någon när det repriseras?
                      Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 180 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar