På TV: Fiske - Lite djupare (Säsong 2 med Johan Broman & Fredrik Sjöblom) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

På TV: Fiske - Lite djupare (Säsong 2 med Johan Broman & Fredrik Sjöblom)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Mysigare och trevligare kille än Broman får man leta länge efter

Kommentera

Ursprungligen postat av VonElffors Visa inlägg
      Ja och jag tycker broman gör betydligt bättre program
      Tycker personligt fiskedrag är skapligt fast de första par säsonger är bättre än dem senaste. Också lite fakta fel - alligatorbengäddan är ingen urtidsgädda - de är ju inte ens släkt, men annars helt OK - har aldrig sett bromans egna program men jag ser fram emot det :-)

Kommentera

Nämen så trevligt, bara några dagar kvar! Men fasen, jag har missat säsong 1. Någon som vet hur man får tag på den? Finns den att streama/ladda ned någonstans på internet? Eller finns den annars att köpa någonstans?
        Regn ger dig möjlighet att fiska ifred, och att dessutom ha ett superfiske! Ut i regnet <3

Kommentera

skrukm
          Den finns på tv4 premium. Säkert snart på dvd nånstans. Jag kan tycka vi blivit lite bortskämda med alla dessa fiskeprogram. Jag tror inte ens Norge, Finland och Danmark har så här många olika fiskeprogram, som vi har. Tacka tv4 sport för det. Enda sen i Dec eller om det t o m var Nov fram tills Mars-April i år har vi kunnat se något avsnitt om Sportfiske på tv. Det gör att man kan stå ut med vinterns kyla. Ursäkta Bergman för lite Offtopic, men ville bara få ur mig det här.

Kommentera

Ursprungligen postat av skrukm Visa inlägg
            Nämen så trevligt, bara några dagar kvar! Men fasen, jag har missat säsong 1. Någon som vet hur man får tag på den? Finns den att streama/ladda ned någonstans på internet? Eller finns den annars att köpa någonstans?
            Du kan prova tv4play gratis i en månad utan bindningstid. Där har du alla dom senaste fiskeprogrammen.
            Även Jakt & Fiske!

Kommentera

Idag damp det ned lite mer info om de olika programmen:
              "Hej på er, alla ni som på ett eller annat sätt är involverade eller har annat intresse i andra säsongen av "Fiske - lite djupare"!

Hoppas allt är bra med er!

Här kommer lite kort information om andra säsongen av "Fiske - lite djupare" som alltså går i sändning nu på onsdag den 27/2, kl 22 på TV4 Sport.

De åtta avsnitten i den andra säsongen kommer att sändas enligt följande:
              - Avsnitt 1 onsdagen den 27/2 (vildlax i Kalixälven och Ängesån med skådespelaren och producenten Rafael Edholm och Motörheads supertrummis Mikkey Dee)
              - Avsnitt 2 onsdagen den 6/3 (gäddfiske i Furusund och på Åland med hockeymålvakten Viktor Fast)
              - Avsnitt 3 tisdagen den 12/3 (tidigarelagt till tisdagen pga sportevanemang som har förtur, rödingfiske i Sommen med "Ge fan i våra vatten"-grundaren Erik Ohlsson från bandet Millencolin)
              - Avsnitt 4 onsdagen den 20/3 (havsöring på Åland med Thaiboxningsvärldsmästaren Jörgen Kruth och hans brorsa Thomas Kruth)
              - Avsnitt 5 onsdagen den 27/3 (gäddfiske i Örnsköldsviks skärgård med modolegenden Magnus Wernblom)
              - Avsnitt 6 onsdagen den 3/4 (pelagiskt vertikalfiske med OS-brottningsmedaljören Jimmy Lidberg)
              - Avsnitt 7 onsdagen den 10/4 (lax- och öringtrolling i Vänern utan NHL-proffset Douglas Murray)
              - Avsnitt 8 onsdagen den 17/4 (highlights från Ljusne)

Alltid kl 22:00 på TV4 Sport.

Väl mött!

Johan och Freddan
              "Fiske - lite djupare"
              C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
              Svar på vanliga frågor hittar ni Här
              Fiskesnacks regler hittar ni Här
              Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Tvivelaktigt angående hur pass seriös Broman är...minns jag rätt användes samma gädda vid upprepade tillfällen i filmen Esox lucis, om motsatsen är bevisad tar jag tillbaka anklagersna.....

Kommentera

det är alltid trevligt med nya avsnitt Hoppas att det kommer mer avsnitt med Fiskedrag.

Kommentera

Någon som vet vad kvällens avsnitt handlar om?

Kommentera

Ursprungligen postat av popcorn Visa inlägg
                      Någon som vet vad kvällens avsnitt handlar om?
                      Och så läser vi 4 inlägg upp! ;-)
                      sigpic

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 183 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar