Extremt bra gjort längtar tills nästa avsnitt släpps. Hoppas avsnitten är lika långa. Grymt jobbat!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt
Collapse
X
-
Storm har väl tillgång till hela Rapalas arsenal oxå, eller har jag fel där?Ursprungligen postat av WaXXaMåste vara frustrerande att vara team abu och team storm och se de andra lagen ha möjligheten att använda sig av 100x bättre beten.
Storm, shimano, rapala har jag för mig är ett Stort team, eller?
Sen leder väl storm efter halva dagen, så dom är nog inte så frustrerade
Dom har nog tillgång till Allt som säljs på Söders, men väljer Sina bete först och främst skulle jag tro
Senast ändrad av Classe69; 2017-10-03, 10:53.Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Abu har väl tillgång till många bete som SZ gjort åt Abu
Och påpekar att Hi-Lo är ett grymt drag
Själv är jag en Buster Jerk kille, men även halkat in på Westins drag på sista tiden
Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
Flugfiske är en Livs-stil
2016 har jag blivit Multifrälst
Kommentera
-
Jag håller inte med! Jag önskar att gäddorna vore lika trendkänsliga som vi........Ursprungligen postat av Mabo Visa inläggBeten hit och beten dit, det snackas och hypas så mycket... Sen har vi gode Ronny som dänger ran-drag och westin jätte och fångar massa fisk.
Det är tur att gäddorna inte är lika trendkänsliga som vi fiskare.Visst fn är det en materialsport!
Kommentera
-
Du jämför äpplen med päron, hur länge har inte jätten funnits jämfört med många av storms beten? Sen kan jag helt ärligt säg att ett av mina absoluta favoritbeten, som jag har tagit väldigt många gäddor på, är Storm wild tail shad.Ursprungligen postat av WaXXaOch du tror inte westins jätte har fångat fler och större gäddor än något ur storms sortiment?
Men någon här får gärna komma fram och erkänna att favoritbetet i hinken är en Storm knock'r minnow eller att det bästa man vet är att dänga iväg en rapala magnum
Abu har ju sin Hi-Lo att luta sig tillbaka mot, den har tagit en hel del, men det är inte så spännande att stå o kasta Hi-Lo enligt mig.
Haha, mjo kanske... Då skulle ju alla mina fyrtioelva betesboxar vara lite mer motiverad iaf.Ursprungligen postat av pegaso Visa inläggJag håller inte med! Jag önskar att gäddorna vore lika trendkänsliga som vi........
Kommentera
-
Absolut, det säger jag inte emot. Och jag skulle valt lika som dig. Därmed inte sagt att allt Storm och ABU har är "100x sämre".Ursprungligen postat av WaXXaJag är av den tro att vissa beten är bättre än andra, bättre på att locka till sig hugg.
Går att få gädda på det mesta, men vissa beten levererar mer än andra. Kul att du haft så bra fiske på storm wild tail shad, men skulle jag få välja mellan svartzonkers eller westins utbud mot Abus eller storms utbud, ja då är inte valet särskilt svårt för mig.
Personligt gissar jag, men jag tänker att när kamerorna är avstängda så slänger team storm på en buster jerk, McRubber eller en westin swim
Kommentera
-
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Öresundsfiske, 2024-03-16, 11:13
|
5 svar
1 086 visningar
1 gilla
|
Senaste inlägg