Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike Fight 2017 - Alla 6 avsnitt

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Otroligt bra produktion och mix av personligheter, för egen del (utan att känna honom privat) så tycker jag att SZ är lite överdriven och lite jobbig mellan varven och då syftar jag inte bara på årets säsong av pike fight utan även andra produktioner inkluderat.

Kommentera

Ursprungligen postat av Jon Bull Visa inlägg
      Otroligt bra produktion och mix av personligheter, för egen del (utan att känna honom privat) så tycker jag att SZ är lite överdriven och lite jobbig mellan varven och då syftar jag inte bara på årets säsong av pike fight utan även andra produktioner inkluderat.

Det var precis så jag upplevde honom i början när han började dyka upp i diverse klipp.
      Men nu måste jag ändå säga att jag tycker att han är rolig. Just i pikefight så är han väldigt mer tyst och aningen seriösare tycker jag (kanske pga att han fokuserar sig mer)

I team SZ tycker jag Snoken är den som är mest "på" och flamsar (på ett bra sätt)

Kommentera

Ursprungligen postat av nathe01 Visa inlägg
        Krävs väl inget där?!?!
        Det gör det!

Kommentera

Ursprungligen postat av SimpZeN Visa inlägg
          Det var precis så jag upplevde honom i början när han började dyka upp i diverse klipp.
          Men nu måste jag ändå säga att jag tycker att han är rolig. Just i pikefight så är han väldigt mer tyst och aningen seriösare tycker jag (kanske pga att han fokuserar sig mer)

I team SZ tycker jag Snoken är den som är mest "på" och flamsar (på ett bra sätt)
          Det kan även vara så enkelt att Svartzonker redan är en väldigt känd person (både inom och utanför fiskekretsen) så han tar ett steg bakåt för att ge "Snoken" lite mer uppmärksamhet (och kanske även en chans att lansera liknande projekt i framtiden)

Kommentera

Haha. Snoken är en ny favorit. Hans kraftuttryck är i samma klass som Trumman. Helt enkelt störtskön. Jag gillar dem alla. Minst kred får nog Thomas men det beror enbart på att han fiskar med en haspel. Eller om det är danskan.....skämt å sido så blir det lite svårt med danskan. Språket är ju inte helt tydligt från början och i en båt blandat med kraftuttryck så försvinner lite av charmen. Men en skön lirare verkar det vara trots språkhandikappet. Kan inte vars lätt att vara dansk. Tänk att behöva prata med en het potatis i strupen hela tiden
            "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

Kommentera

Snoken och Fränstam är två nya favoriter.

Minns Fränstam sen första fisheco livesändingen, pratade som ett osäkert litet barn
              Nu är de fullt ös å erfarenhet rakt igenom. Mer av Fränstam tack.

Skulle varit kul som westin sopade rent i tävlingen dock, då dem ligger i underläge i utrustningen i mina ögon.
              Observera - lys ej på jordekorrarna, de kan bli bländade.

Kommentera

Ursprungligen postat av Snöhäst Visa inlägg
                Snoken och Fränstam är två nya favoriter.

Minns Fränstam sen första fisheco livesändingen, pratade som ett osäkert litet barn
                Nu är de fullt ös å erfarenhet rakt igenom. Mer av Fränstam tack.

Skulle varit kul som westin sopade rent i tävlingen dock, då dem ligger i underläge i utrustningen i mina ögon.
                håller eventuellt med dig, men utveckla gärna vad du menar

Kommentera

Team Svartzonkers trailer inför avsnitt 4

Länk: https://www.youtube.com/watch?v=g4js8iF1Afg
                  C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                  Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                  Fiskesnacks regler hittar ni Här
                  Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Mcrubber Jr Blue Sardine flash!? Tror att Team Abu använde det under första? Avsnittet. Den går verkligen inte att hitta någonstans! Överallt "slut i lager". Har den släppts och var omåttligt populär eller kommer den senare under hösten?
                    Skulle vara kul att ha blue sardine och clown i lådan!

Kommentera

Ursprungligen postat av Snöhäst
                      Syftade mest på frontmonterad elmotor och talon, de kan göra storskillnad... Speciellt när man slipper ligga i växel med bensinaren för undvika att åka in i bland stenarna...
                      Hehe, Ronny vägrar ju köra elmotor för han tror det skrämmer. Inge fel med klassiskt ankare.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 178 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      291 visningar
                      2 gillar