Gäddfemman 2018 - Alla 10 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfemman 2018 - Alla 10 avsnitt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #21
    Jag gav det en chans till, och den här gången tyckte jag att det va mycket bättre.
    Antar att jag helt enkelt inte va på humör sist jag kollade på det.

    Kommentera


    • #22
      Tycker det var bra. Realistisk nivå på huggtätheten

      Kommentera


      • #23
        Ojoj vilken käftsmäll.
        Vilken produktionskvalite!
        Är riktigt imponerad efter kvällens avsnitt.
        Mäktigt bra lungt avslappnat lagom produktplacering.

        Kommentera


        • #24
          Kolla lite på nya perch pro innan kvällens gäddfemman.. Höll på o irritera ihjäl mig på att de 90% av tiden visa nya betena o skit som inte ens kommer på marknaden för än till nästa säsong.
          Gäddfemman e härligt laidback mer fiske som det ser ut för oss vanliga dödliga. Gillas skarpt!

          Kommentera


          • #25
            Jag föredrar faktiskt Pike Fight före både Kanagratis och Gäddfemman. Dels så har jag inget emot lite produktplaceringar, dels så tycker jag att deltagarna i Pike Fight och Perch Fight är mycket bättre på att "utbilda". Men även att produktionen från Freewater. Nu har i och för sig produktionen från Kanalgratis av Fly vs Jerk blivit mycket bättre i de senaste årgångarna. Produktionen av Gäddfemman är också i toppklass men sammanvägt så är Söders bägge program bättre. Dock är Robbo kung

            Jag tittar på program av denna typ av två anledningar. Dels för att lära mig. Då skadar det inte med produktplaceringar och att Tobbe är med men även för det rena nöjets skull. Då fungerar tex Gäddfemman. Det kommer givetvis att ta ett tag att "lära känna" deltagarna. Individerna i Kanalgratis och Freewaters produktioner känns snarast som gamla goa vänner sedan många år. Det är rätt många nya ansikten i tex Gäddfemman. Vissa av dem gillar jag direkt medan andra tar säkert lite tid att ta in.

            Haha. Många klagar på Svengelskan i Kanalgratis produktioner. Vet inte om det är så mycket svårare med den än dialekterna hos några av deltagarna i Gäddfemman. Det är ju för tusan lättare att förstå Vision Finlands underbara engelska än gigantens skånska i Gäddfemman. Haha, jag reser mycket i arbetet, bla i Skåne och har sällan problem med att förstå dialekter men Gigantens dialekt är ..........knepig. Fick höja volymen på tvn för att förstå vad de faktiskt säger.
            "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

            Kommentera


            • #26
              Ursprungligen postat av Mankan G Visa inlägg
              Jag föredrar faktiskt Pike Fight före både Kanagratis och Gäddfemman. Dels så har jag inget emot lite produktplaceringar, dels så tycker jag att deltagarna i Pike Fight och Perch Fight är mycket bättre på att "utbilda". Men även att produktionen från Freewater. Nu har i och för sig produktionen från Kanalgratis av Fly vs Jerk blivit mycket bättre i de senaste årgångarna. Produktionen av Gäddfemman är också i toppklass men sammanvägt så är Söders bägge program bättre. Dock är Robbo kung

              Jag tittar på program av denna typ av två anledningar. Dels för att lära mig. Då skadar det inte med produktplaceringar och att Tobbe är med men även för det rena nöjets skull. Då fungerar tex Gäddfemman. Det kommer givetvis att ta ett tag att "lära känna" deltagarna. Individerna i Kanalgratis och Freewaters produktioner känns snarast som gamla goa vänner sedan många år. Det är rätt många nya ansikten i tex Gäddfemman. Vissa av dem gillar jag direkt medan andra tar säkert lite tid att ta in.

              Haha. Många klagar på Svengelskan i Kanalgratis produktioner. Vet inte om det är så mycket svårare med den än dialekterna hos några av deltagarna i Gäddfemman. Det är ju för tusan lättare att förstå Vision Finlands underbara engelska än gigantens skånska i Gäddfemman. Haha, jag reser mycket i arbetet, bla i Skåne och har sällan problem med att förstå dialekter men Gigantens dialekt är ..........knepig. Fick höja volymen på tvn för att förstå vad de faktiskt säger.
              Perch/Pike fight är ju fruktansvärt bra, för min del så har jag svårt att se att det kan bli bättre än så.
              Men Gäddfemman är rätt bra ändå, skönt med lite omväxling.
              Jävligt glad över att det finns flera svenska fisketävlingar på youtube att fördriva tiden med.

              Kommentera


              • #27
                Mina fiskekompisar som är 6 och 7 år gamla lär sig många nya ord precis som när de såg på perch fight. Men då var det fler fisketermer. Nu är det mer olika synonymer till ”jag missade krokningen” och ”den klev av”.

                Kommentera


                • #28
                  Ja saknar Tobias fränstam







                  NO HOMO

                  Kommentera


                  • #29
                    Ursprungligen postat av storfiskarn81 Visa inlägg
                    Perch/Pike fight är ju fruktansvärt bra, för min del så har jag svårt att se att det kan bli bättre än så.
                    Men Gäddfemman är rätt bra ändå, skönt med lite omväxling.
                    Jävligt glad över att det finns flera svenska fisketävlingar på youtube att fördriva tiden med.
                    Dito.....
                    "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

                    Kommentera


                    • #30
                      Neeeeeeeeuuuu skauuuuuu vi se öm daum vill snauska lide. Solklart, eller? Inte helt orimligt med text på dessa pögar

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
                      22 svar
                      10 066 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
                      11 svar
                      957 visningar
                      7 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
                      20 svar
                      1 965 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg Letho
                      av Letho
                       
                      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      6 svar
                      1 085 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg banmincer  
                      Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
                      3 svar
                      558 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Arbetar...
                      X