Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #41
    Folk som spelar över och fjantar för att få uppmärksamhet får mig att totalt tappa respekten för dem. Tobias och killarna i Rapala förtjänar respekt och beundran. Claes har på senare år lugnat ner sig (var som snoken innan och jag hade svårt för Claes då) och jag gillar honom mer och mer. Snokens beteende kan jag inte ens kommentera utan att känna irritationen komma. De andra är helt okej, de blir uppspelta när det är förtjänat och spelar inte över och fjantar sig.

    Jag älskar verkligen Pike Fight fastän gädda inte är i närheten av någon favoritfisk, produktionen är perfekt helt enkelt.

    Kommentera


    • #42
      Avsnitt 4 är nu släppt


      Länk: https://www.youtube.com/watch?v=gIptJqDdf2I
      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
      Fiskesnacks regler hittar ni Här
      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

      Kommentera


      • #43
        Äckligt spännande detta. Kommer bli ett grymt nästa avsnitt
        ​​​

        ​​

        Kommentera


        • #44
          Sitta Live på finalen skall bli grymt hoppas det är äckligt jämt inför sista avsnittet. Och att Tobias & Evelina tar hem det på målsnöret
          Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
          Flugfiske är en Livs-stil
          2016 har jag blivit Multifrälst

          Kommentera


          • #45
            Måste ju vara sjukaste fisketävlingen någonsin filmad i Sverige. Varje avsnitt vänder upp och ner på vad man förväntade sig! Är kluven i vem jag håller på men hade varit kul att se Rapala eller Westin ta hem det.

            Kommentera


            • #46
              Ja faktiskt väldigt spännande!

              Mycket bra produktion överlag med klippning med mer men ljudvolymen vid musik kontra samtal är som i de allra flesta produktioner nuförtiden, alldeles för ojämn så ljudet får jag skruva upp och ned stup i kvarten.
              Hög musik var väl häftigt tyckte vissa när de gled runt i en bil med stereon på högsta volym och rutan nervevad - fast de var väl runt 22 bast då?
              Känns lite daterat och larvigt att visa att man kan "kräma på" i en filmproduktion...

              Förstår att det är mycket känslor inblandade när man tävlar (prövat själv nån gång för flera år sedan) men det är tröttsamt mycket "de e inte sant" och "va ere som händer"...
              Senast ändrad av anteman; 2018-10-24, 19:27.

              Kommentera


              • #47
                Måste va väldigt jobbigt att va snoken, där alla fiskar tycks va stooooora. Till o med "det är inte sant så stor den va", INTE SANT! !! DEN HÄR FISKEN ÄR BÄTTRE, GÅR FRÅN EN HUNDRA KLUBBARE TILL 73cm på en drill

                Kommentera


                • #48
                  Ursprungligen postat av stahre87 Visa inlägg
                  Måste va väldigt jobbigt att va snoken, där alla fiskar tycks va stooooora. Till o med "det är inte sant så stor den va", INTE SANT! !! DEN HÄR FISKEN ÄR BÄTTRE, GÅR FRÅN EN HUNDRA KLUBBARE TILL 73cm på en drill
                  Det är nog ännu jobbigare att vara i samma båt som snoken!
                  Tyckte mig se och höra att även Claes emellanåt "tröttnade" på honom: "jag vet inte gubben om den är bättre"
                  Jag hade inte pallat att ha med denna karln i båten kan jag säga...

                  Kommentera


                  • #49
                    Ursprungligen postat av anteman Visa inlägg
                    Ja faktiskt väldigt spännande!

                    Mycket bra produktion överlag med klippning med mer men ljudvolymen vid musik kontra samtal är som i de allra flesta produktioner nuförtiden, alldeles för ojämn så ljudet får jag skruva upp och ned stup i kvarten.
                    Hög musik var väl häftigt tyckte vissa när de gled runt i en bil med stereon på högsta volym och rutan nervevad - fast de var väl runt 22 bast då?
                    Känns lite daterat och larvigt att visa att man kan "kräma på" i en filmproduktion...

                    Förstår att det är mycket känslor inblandade när man tävlar (prövat själv nån gång för flera år sedan) men det är tröttsamt mycket "de e inte sant" och "va ere som händer"...
                    Förb.irriterande med olika ljudvolym hela tiden! Jag tittar oftast sent på kvällen när övriga i familjen gått och lagt sig och flera gånger är det någon som skriker "Sänk den där jävla TV'n" om man inte är blixtsnabb med volymknappen under hela programmet!

                    Kommentera


                    • #50
                      Ursprungligen postat av Fonzie Visa inlägg

                      Förb.irriterande med olika ljudvolym hela tiden! Jag tittar oftast sent på kvällen när övriga i familjen gått och lagt sig och flera gånger är det någon som skriker "Sänk den där jävla TV'n" om man inte är blixtsnabb med volymknappen under hela programmet!
                      Det var samma problem förra året, så det är uppenbarligen inget produktionen stör sig på. Tyvärr.

                      Gällande Snoken är det som utflyttad ”söder om stan”-bo HELT underbart att få höra någon tugga min dialekt, igen. Personlig preferens.

                      Att han dessutom är en karaktär gör ju inte saken sämre.
                      [FONT="Arial Narrow"]-Ta hänsyn till andra vid vattnet.
                      -Ta med skräpet hem.
                      -Var ödmjuk.
                      -Njut. Sluta hetsa o stressa.
                      -En dålig dag på/vid sjön är FORTFARANDE bättre än en bra dag på jobbet. [/FONT]


                      http://mammatalar.blogspot.com , Knudor Fnugelfufens Flurbaderf...

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
                      22 svar
                      10 066 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
                      11 svar
                      957 visningar
                      7 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
                      20 svar
                      1 965 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg Letho
                      av Letho
                       
                      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      6 svar
                      1 087 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg banmincer  
                      Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
                      3 svar
                      558 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Arbetar...
                      X