Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Pike Fight 2018 - Alla 6 avsnitt

Collapse
X
 
  • Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

  • #51
    Haha. Jag fullkomligt älskar Snoken. Känner inte honom alls även om jag stött på honom vid några tillfällen. Oftast i butiker eller på mässor. Han har har garanterat inte en susning om vem jag är......


    Trots att jag inte känner honom personligen så är jag ganska övertygad om att han inte spelar "Snoken". Han är helt enkelt så..... Det är tävling och det brukar ta fram det bästa eller sämsta ur människor. Vare sig man gillar dessa egenskaper eller inte. Jag gillar honom skarpt. Jag har tex haft lite svårt för Rapalagänget tidigare. Lite för mycket allvar för att det skulle vara riktigt roligt. Men efter att ha träffat dem vid några tillfällen, återigen i butiker eller i samband med mässor eller event, så har jag fått en annan insikt. Tävlingsdjävulen är stark i vissa :-)

    Egentligen tycker jag att jag är för gammal för att hålla på med favoriter, MEN..... det är nästan omöjligt att låta bli. Tobias är den jag helst skulle vilja tillbringa ett par dagar med i en båt. Killen vet ju för tusan vilken blodgrupp varje fisk har eller om de behöver glasögon. En vandrande Wikipedia.

    Claes kan jag inte låta bli att älska för hans optimism och glädjespridande. Att jag sedan fullkomligt beundrar karln för hans produkter och det han har gjort med Svartzonker gör ju inte saken sämre. Evelina, dels för att hon är tjej i denna mansdominerande aktivitet. Dels för att hon är en sjujävel till fiskare. En imponerande deltagare.

    Rapala för deras hängivelse och kunskap, de brinner ju för fiske. Analyserar allt in i minsta detalj. Vrider sig vinden 2 grader så ändrar de sin taktik eller byter bete.

    Daniel är en ny lirare i Pike Fight men urskön. Lugn men då o då visar sig tävlingsjävulen. Kunnig som få. Samma sak med Thomas.

    Söders då, ja vad ska man säga om dessa herrar mer än att de vet hur man drar upp stor fisk. Superproffsiga.

    Det ”roliga” är att jag hade det lite knepigt med Gäddfemman i början. Ett kul program men inte i närheten av Pike Fight men det har tagit sig. Deltagarna var i princip okända för mig. Dansken undantagen. Till skillnad mot Pike Fight där deltagarna känns som ens personliga vänner efter alla produktioner där man sett dem i. Det har tagit ett tag att få samma känsla för deltagarna i tex Gäddfemman.

    Haha, ibland får man hålla igen, stöter som sagt på dessa herrar då och då och jag har varit väldigt nära att börja prata med dem som vilken nära vän som helst.
    Senast ändrad av Mankan G; 2018-10-28, 18:18.
    "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

    Kommentera


    • #52
      Ett måste för alla Snoken-fans! https://www.betesbyggarkiosken.se/sv...noken-t-shirt/

      Kommentera


      • #53
        Känner inte farbror Snok jag heller, annat än att jag mött honom på innebandyplanen vid några tillfällen för länge sedan. Han var ganska laddad då med om jag inte minns fel. Han är sig själv här, knappast något fejk utan har bara tävlingsnerverna utanpå flytvästen. Svårt att ogilla en sån karaktär även om jag förmodligen inte skulle orka en heldag i båten. Hade serietidningen Buster haft en fiske-serie så hade Snoken varit hjälten i den utan tvekan,.

        Kommentera


        • #54
          Så länge man brinner för något, Snoken brinner för gädda härligt att han blir lika exalterad var gång ❤️

          Kommentera


          • #55
            Underbara Pikefight. Är det någon som vet något om musiken och vilken låt som spelas i början och slutet?

            Kommentera


            • #56
               
              Du får inte mer fisk för att du har dyra grejor
              Flugfiske är en Livs-stil
              2016 har jag blivit Multifrälst

              Kommentera


              • #57
                Exakt den var det. Den är lika bra som resten av produktionen. Stort tack.

                Kommentera


                • #58
                  Jag tycker nog att ljudvolymen är ok numera. Vet inte om jag vant mig eller om de faktiskt ändrat sig. Tycker det är mycket värre i andra produktioner. Tex Gäddfemman. Jag har en rätt bra mätare i frun från sovrummet. Precis som någon annan skrev så tittar jag på serien när TVn är ledig. Alltså när resten av familjen sover. Jag har en rätt ok anläggning med surroundljud och subbasar. Kan bli lite väl stimmigt när de drar på musiken. Mao så klagas det från sovrummet. Inte lika mycket och ofta i Pike fight som i tex Gäddfemman eller kanalgratis produktioner.
                  "Gudarna draga ej från människans utmätta levnad de timmar som ägnats åt fiske" citat från en Babylonsk inskrift från 2000 f. Kr

                  Kommentera


                  • #59
                    Alltså...vart f-n hittar man info när avsnitt 5+6 släpps? Har kollat på kommentarerna från senaste avsnittet, Freewaters fb-sida, söders hemsida...Det bästa jag ser är att ett avsnitt släpps per vecka men datum och tid för alla avsnitt på ett ställe vore kanske fiffigt. Hilfe :/
                    - Go for the big ones you must!
                    https://www.youtube.com/watch?v=PzOKf9A3oqc

                    Kommentera


                    • #60
                      Ursprungligen postat av Moddifier Visa inlägg
                      Alltså...vart f-n hittar man info när avsnitt 5+6 släpps? Har kollat på kommentarerna från senaste avsnittet, Freewaters fb-sida, söders hemsida...Det bästa jag ser är att ett avsnitt släpps per vecka men datum och tid för alla avsnitt på ett ställe vore kanske fiffigt. Hilfe :/
                      Avsnitt 5 släpps ikväll kl 20
                      C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

                      Bli medlem i Sportfiskarna Här!
                      Svar på vanliga frågor hittar ni Här
                      Fiskesnacks regler hittar ni Här
                      Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

                      Kommentera

                      Foton

                      Collapse

                      Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

                      Relaterat

                      Collapse

                      Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Serigös, 2015-08-25, 20:18
                      22 svar
                      10 065 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av the.holoscenes@gmail.com, 2021-02-16, 16:42
                      11 svar
                      956 visningar
                      7 gillar
                      Senaste inlägg Henke E
                      av Henke E
                       
                      Startad av Letho, 2022-07-19, 23:21
                      20 svar
                      1 963 visningar
                      3 gillar
                      Senaste inlägg Letho
                      av Letho
                       
                      Startad av Alex N, 2022-11-02, 19:24
                      6 svar
                      1 084 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg banmincer  
                      Startad av Henke E, 2022-11-12, 18:31
                      3 svar
                      555 visningar
                      1 gilla
                      Senaste inlägg lsjonsson  
                      Arbetar...
                      X