vilka j*vla amatörer - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

vilka j*vla amatörer

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

för det första behandlas djur riktigt illa överallt i världen även i sverige med tokiga bönder som plågar sina djur........för det andra är det illa och dra ett helt land(länder över en kam).. och ja jag är ruskigt trött på att folk snackar en massa skit om saker de inte har grepp om...... och ja det vore kanon och ge dig en riktig .........som sagt synd att du bor i Malmö din lilla råtta

Kommentera

Så länge du inte hänvisar ("refererar") till någon totalundersökning av hela populationen i Grekland eller Jugoslavien, kanske du skall ta det easy med generaliseringen du gör fogelberg!?
      Djur far illa runt om i hela världen

Kommentera

Wow, machojidder och hot om att åka hem till varandra på internet - det omanligaste näst efter pensionärsgymnastik.

*snark*

Kommentera

Som sagt så refererar jag bara till det jag sett, jag kan inte referera till t.ex kina för där har jag inte varit och sett hur djuren behandlas.

Fel eller inte, men jag refererar ENDAST till sådant jag själv har erfarenhet av.

Självklart så är inte hela populationen rötägg enbart för att det finns rötägg som behandlar djur illa. Skulle man säga så är ju alla godsägares ungar snorvalpar som skadeskjuter katter med hagel och fåglar med luftgevär.

Men det verkar klart som att djur som hundar och katter står väldigt lågt i kurs söderöver. Bättre så? då har jag ju inte generaliserat någon och något speciellt land. Söderöver kan ju vara Falsterbo och Höganäs också.

Corleone, ska jag uppfatta ditt jidder som hot eller personligt påhopp? Ge dig...

Kommentera

Såklart det finns skillnader mellan länder när det gäller syn på djur i det stora hela, löjligt att påstå något annat.
            Varför göra en sån stor grej av det? Inget rasistiskt i det iaf.
            Senast ändrad av KimKebab; 2007-03-29, 15:57.

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
              Corleone, ska jag uppfatta ditt jidder som hot eller personligt påhopp? Ge dig...
              Han kan ju börja med att lägga upp en bild på sig själv innan du behöver bry dig. Misstänker att han är en ca 14-15 bast med behov att hävda sig.
              Du är ju inte direkt 1,60 själv....

Kommentera

Ursprungligen postat av KimKebab Visa inlägg
                Såklart det finns skillnader mellan länder när det gäller syn på djur i det stora hela, löjligt att påstå något annat.
                Varför göra en sån stor grej av det? Inget rasistiskt i det iaf.
                men som fogelberg säger så ska ju vissa grupper inte få fiska sen vad det beror på förstår jag inte.. sen vet jag inte vilka som ska få fiska heller enligt han. tydligen ska bratz spela uno iställe för å fiska. och vet ej vad han tycker turkar och greker ska göra iställe för å fiska.
                Senast ändrad av FreddyK; 2007-03-29, 16:12.

Kommentera

Ursprungligen postat av FreddyK Visa inlägg
                  men som fogelberg säger så ska ju vissa grupper inte få fiska sen vad det beror på förstår jag inte.. sen vet jag inte vilka som ska få fiska heller enligt han. tydligen ska bratz spela uno iställe för å fiska. och vet ej vad han tycker turkar och greker ska göra iställe för å fiska.
                  Så allvarligt tyckte inte jag att han skrev det. En tolkningsfråga.

Kommentera

Ursprungligen postat av KimKebab Visa inlägg
                    Så allvarligt tyckte inte jag att han skrev det. En tolkningsfråga.
                    nja fråga jag han nått så va jag ju tydligen bara ute efter lite mer
                    skitsamma. spelade väll ingen roll hur allvarlig han skrev det eller inte.. han skrev det ju..

Kommentera

Ursprungligen postat av fogelberg Visa inlägg
                      Som sagt så refererar jag bara till det jag sett, jag kan inte referera till t.ex kina för där har jag inte varit och sett hur djuren behandlas.

Fel eller inte, men jag refererar ENDAST till sådant jag själv har erfarenhet av.

Självklart så är inte hela populationen rötägg enbart för att det finns rötägg som behandlar djur illa. Skulle man säga så är ju alla godsägares ungar snorvalpar som skadeskjuter katter med hagel och fåglar med luftgevär.

Men det verkar klart som att djur som hundar och katter står väldigt lågt i kurs söderöver. Bättre så? då har jag ju inte generaliserat någon och något speciellt land. Söderöver kan ju vara Falsterbo och Höganäs också.

Corleone, ska jag uppfatta ditt jidder som hot eller personligt påhopp? Ge
                      dig...

Har du sett hur det går till när ett par svenska killar som fiskar en gång per år får sin första "stora" gädda.

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av PikeAnglersChronicles, 2024-07-15, 09:10
                      5 svar
                      1 169 visningar
                      0 gillar
                      Senaste inlägg KerryBlair  
                      Startad av Norsk, 2025-03-25, 11:46
                      1 svar
                      289 visningar
                      2 gillar