Gillhams (Thailand) - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gillhams (Thailand)

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

• Gillhams (Thailand)

Jag var i Thailand mars 2009 och besökte en fiskecamp som heter Gillhams Fishing Resort. Grymt nöjd även om jag hade lite sämre fiske än vanligt. Fick en fisk men den räckte för att frälsa mig (se fotoalbum).
    Experience Fishing In Thailand at Gillhams Fishing Resorts, Located in Krabi, Southern Thailand. The Resort Holds 16 Attainable World Records and 48 Different Species to Over 400lb!

Vid en resa till en sån här camp anser jag att man bör anlita guide för att slippa göra misstag samt att allt runt ikring blir mycket enklare. Jag anlitade Jonas Nyqvist (skeppare i fiskedrag, thailand).
    Jonas tjattrade thai med inhemska personalen och engelska med ägarna. Allt vad gäller beten, mat eller andra saker löser sig smidigt med en sån kille vid din sida. Inte nog med det så är Jonas trevlig att sitta och prata med i 12 timmar oxå vilket är en förutsättning.

Någon som varit där?

Ursprungligen postat av Andreas L Visa inlägg
    Jag var i Thailand mars 2009 och besökte en fiskecamp som heter Gillhams Fishing Resort. Grymt nöjd även om jag hade lite sämre fiske än vanligt. Fick en fisk men den räckte för att frälsa mig (se fotoalbum).
    Experience Fishing In Thailand at Gillhams Fishing Resorts, Located in Krabi, Southern Thailand. The Resort Holds 16 Attainable World Records and 48 Different Species to Over 400lb!

Vid en resa till en sån här camp anser jag att man bör anlita guide för att slippa göra misstag samt att allt runt ikring blir mycket enklare. Jag anlitade Jonas Nyqvist (skeppare i fiskedrag, thailand).
    Jonas tjattrade thai med inhemska personalen och engelska med ägarna. Allt vad gäller beten, mat eller andra saker löser sig smidigt med en sån kille vid din sida. Inte nog med det så är Jonas trevlig att sitta och prata med i 12 timmar oxå vilket är en förutsättning.

Någon som varit där?
    Japp.

Åkte med Jonas företag men med en dansk vid namn Mike som guide.
    Team Gorilla.

"No Monkey Business"

--Mer fiske, mindre fruntimmer--

Kommentera

Va där i Feb, bokade direkt med Stuart. Blev billigare så och allt funkade fin fint, fick all hjälp som behövdes av engelsmännen på plats.

Hade Jonas som guide när jag o farsan var på en tvådagars i djungeln, riktigt häftig upplevelse!

Kommentera

Jonas snackar nästan saligt om djungelturerna, måste prova nästa gång.
        Tänkte även sova över på gillhams nästa sväng, har en arapaima kvar att tampas med :-)

Kommentera

Längtar till november nu.......Tack Fiskejournalen!!!!

Kommentera

Foton

Collapse

Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
          Startad av pikeman59, 2025-03-27, 08:17
          5 svar
          546 visningar
          0 gillar
          Senaste inlägg Team Colibri  
          Startad av BjornHans, 2025-07-03, 13:54
          5 svar
          463 visningar
          0 gillar