Förslag och åsikter tas gärna emot
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Havsöring 2012 Skåne
Collapse
X
-
Tack för tipset. Kanske ska släppa tanken på ett 9' och rikta in mig på åtminstone 10'.Ursprungligen postat av jorgen.mansson Visa inläggFenwick momentum eller quadrant 16-54 gr..
Kommentera
-
Jof.dk har altid gode tilbud! Butikken ligger lige ved Nørreport St. 30 min med toget fra malmö central. Tur och retur koster ca. 170 kr. Jeg har lige købt en Berkley ssgs 11" 8-38 gr til 800 dkr. De anbefalede også shimano speedmaster ny model. De tunge stænger bliver meget stive hvis du vil fiske med mindre drag.
Kommentera
-
Nicolas det är dessa jag snackar om, tror det är bland det bästa du kan få för pengarna till kustfisket http://www.lystfisk.dk/default.asp?p...0&vareID=10699 Quadrant är bara ett 4 delat momentum.Berkley ssgs 11" 8-38 gr til 800 dkr. De anbefalede også shimano speedmaster ny model.
Kommentera
-
Ca 1000 kr omräknat i Svenska. Det ligger väl på 1500 kr i Sverige?Ursprungligen postat av nicolaswickstrom Visa inläggJof.dk har altid gode tilbud! Butikken ligger lige ved Nørreport St. 30 min med toget fra malmö central. Tur och retur koster ca. 170 kr. Jeg har lige købt en Berkley ssgs 11" 8-38 gr til 800 dkr. De anbefalede også shimano speedmaster ny model. De tunge stænger bliver meget stive hvis du vil fiske med mindre drag.
Stationen efter Hovedbanegården. Är det en shop du kan rekommendera? Mange tilbud? Värt en visit?
Jag arbejder ju på CSC og er på Valby hovedkontoret et par ganger om året. Kan man passa på tjekke shopen.
Kommentera
-
Alla Danska butiker är värt ett besök, har gjort många klipp på den sidan sundet, tror bara jag har ett spö kvar som är köpt i Sverige, men kanske inte så konstigt när normalpriserna är minst 25% under våraMange tilbud? Värt en visit?
SSGS/C är riktiga inventarier med minst 10 år på nacken , och om du letar runt i Danmark kan du få dom till skitpengar....
Kommentera
-
Jagtogfiskerimagasinet ved Nørreport er rigtig godt. Et stop efter Kbh Hovedbanegård. Mange tilbud og stort udvalg og dygtige folk der rekommendere efter dit behov og ikke bare for at sælge.
1000 dkr = ca. 1260 sek.
De har Fenwick Ironfeather quadrant til 1600-1800 dkr alt efter kastevægt. Ingen tvivl om at det er en lækker stang men den er for dyr for mig:-)
Min SSGS kaster rigtig godt og den er let pga en tynd klinge. 11" 8-38 gram. Jeg fisker mest ved stranden så jeg behøver ikke at fiske så dybt med tunge blink/drag.
Prøv at se på www.jof.dk Du kan også sparer penge på drag och andet.
Kommentera
-
Jag har tittat en del på den sidan men visste inte var butiken låg, så tack för att du berättade, kommer åka dit och kolla.Prøv at se på www.jof.dk Du kan også sparer penge på drag och andet.
En del här på FS har köpt denna via nätet, halva priset mot Sverige http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk...Tilbud!!!.html
Riktigt trevlig rulle till Öringfisket för oss som har rullen på rätt sida spöet
Tycker jens040 ska titta noga på deras spö-priser , riktiga klipp på bra havsörings-spö, tycker helt klart du skall åka över där och kolla efter spö i stället för Sverige, ex ett lagom beastmaster här kostar ofta runt 1400kr, dom tar 629 dkr...
Men gör er själv en tjänst och lämna kreditkortet hemma annars finns det risk att ni kommer hem med http://www.jagtogfiskerimagasinet.dk/kat50-Hardy/ jag glömde göra så i en annan butik i Köpenhamn och kom hem med det i -40gr bait, dom väcker ett väldigt ha begär när man ser och håller i dom
Senast ändrad av jorgen.mansson; 2012-05-22, 08:01.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
604 visningar