Hej igen från Jims Fiske i Khaolak
Det är bra med väderleksrapporter men dom är inte att lita på ibland, yr.no lovade fint väder med 1-3 sekm men istället blev det betydligt värre ,så när kl var 12 så fick vi avbryta och försöka ta oss hemåt och det gungade ganska bra därute så hemfärden som brukar ta 2 timmar tog istället 3 och jag var lite orolig för landstigningen men det gick bra vi hoppade på lite djupare vatten och vadade in (är det för dåligt brukar vi gå in till Tablamu och ta en taxi därifrån) så tyvärr fick inte Anders & Camilla och Emil & Carina någon fisk men ingen av båtarna som var ute idag fick något. är ledig imorgon ,vi ska till Phuket och få nya stämplar i passet (vi får 30 nya dagar och det räcker tills vi ska hem) så vi ses på fredag.
Harebra
Lasse
Det är bra med väderleksrapporter men dom är inte att lita på ibland, yr.no lovade fint väder med 1-3 sekm men istället blev det betydligt värre ,så när kl var 12 så fick vi avbryta och försöka ta oss hemåt och det gungade ganska bra därute så hemfärden som brukar ta 2 timmar tog istället 3 och jag var lite orolig för landstigningen men det gick bra vi hoppade på lite djupare vatten och vadade in (är det för dåligt brukar vi gå in till Tablamu och ta en taxi därifrån) så tyvärr fick inte Anders & Camilla och Emil & Carina någon fisk men ingen av båtarna som var ute idag fick något. är ledig imorgon ,vi ska till Phuket och få nya stämplar i passet (vi får 30 nya dagar och det räcker tills vi ska hem) så vi ses på fredag.
Harebra
Lasse
Kommentera