2 timmars göstrolling i kväll,12 gös i båten 6 godkända C&R.Hade många gös som följde med 5-10 m och sedan hejdå,detta var mer ovanligt dom brukar kroka ganska bra..
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gösrapporter Mälaren 2018
Collapse
X
-
Pelagiskt prickskytte i helg, totalt 8 gös i båten med största på närmare 4kg. Lördagen mellan 20-21 var det riktigt bra fiske, högg hela tiden med riktigt brutala hugg, nästan varje eko jag släppte på tog jiggen.
Bäst i helg (som vanligt vid mulet väder) var Fin-S Fish i färgen Alewife, storlek 5.75". Hoppas på lika bra fiske nästa helg.
Kommentera
-
C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Är precis tillbaka efter ett übersegt trollingpass på TDA- vatten nära city. Vi hade bara ett (1) hugg och noll (0) landade fiskar. Nu zzz... påt igen!C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller
Bli medlem i Sportfiskarna Här!
Svar på vanliga frågor hittar ni Här
Fiskesnacks regler hittar ni Här
Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom
Kommentera
-
Härligt, kul när dom är på hugget även om det är smått! När jag var ute i lördags så var det mkt smått på lodet för mig också dock noterade jag att det mesta smått stod väldigt bottennära på cirka 7-11m djup. Så jag jag begav mig ut på djupare vatten (cirka 17-18m) och fokuserade enbart på fiskar i pelagen (3-8m), då slapp man direkt de mindre och där stod även de större.Ursprungligen postat av mikkiz Visa inläggVertikal och dropshot igår kl 16-18. 13 landade gösar men topp på bara 1,5kg. Mycket smått. Säkert 10 tal missade hugg.
Dom va som galna i Lucky John basara 5” i färgen pg01.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av anteman, 2025-05-12, 14:47
|
5 svar
602 visningar