Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Drevviken
Collapse
X
-
Någon som sitter inne på Länna gårds fiskevårdsförening eller Kumlavikens båtklubbs telefonnummer/mailadresser? Länna gårds hemsida är inte uppdaterad på 7-8 år och det finns inga kontaktuppgifter där förutom epostkonton som lagts ner.
-
Vilken båtklubb är det som ligger nere vid äldreboendet? Där det går ut ett utlopp typ!
Lämna en kommentar:
-
Kör bara balansare just nu. Men på storborre är ju Bergman, SM-pirken, och även Piipa bra.
Piipa är bra på djupare vatten (54 mm). Även Vänern pirken kan ta stor borre.
Pirkarna på Bergman, SM-pirken och Vänern ska på runt 65-70 mm.
Lämna en kommentar:
-
Elanen du som är hemma på drevviken! Ska köpa pilkar till mitt pimpel, men vad är att föredra? Väldigt ny på det här med pimpelfiske!! Namn på bra pilkar/storlek??
Lämna en kommentar:
-
Kumlavikens båtklubb eller Länna Gårds Fiskeförening. Första har jag varit med i. Den andra är jag med i. Så då får du bara jaga plats.
Lämna en kommentar:
-
Halloj alla glada!
Nu införskaffat båt!!! =)
Söker nu båtplats i drevviken bor i Trångsund, nån som känner till lediga platser? Eller klubbar/föreningar man kan stå i kö hos!
Alla tips uppskattas...
Mvh Alex
Lämna en kommentar:
-
Stulen båt
Märkte i går kväll när jag skulle ut å fiska att båten blivit stulen. Hänglåset var sönderslaget.
Båten låg bland alla andra båtar där inte så långt från Stortorpsbadet.(hyfsat nära Stortorps sjukhem)
Någon som sett en liten rätt gammal plywood eka lagad med lite stödbrädor ligga nånstans runt Drevviken?Senast ändrad av Kopellos; 2009-07-02, 12:22.
Lämna en kommentar:
-
Guest repliedHärligt med lite sporrande inlägg.......
Lämna en kommentar:
-
Fullifan, ja du har varit med om ett ganska normalt fiske. Vissa dagar är det skit.
Lämna en kommentar:
-
Guest repliedJag va ute ett par svängar igår, men jag tror den stor fiskdöden har drabbat sjön?
Jag fick en snipa..(en),1! snipa på säkert hela 500gr på c:a 5 meters djup utanför grynnan utanför skogås, är det stendött nuförtiden? Inte ett skit händer, jag körde dragrodd med vit-röd deep red fin och jerkade som en tok här å där..NADA
Tips ?
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av Mathias 70Sista turen tyvärr för i år, men en fin skärgårds gädda på 9,2 som tog en jack Cobb blev ett fint avslut....1 Foto
-
Kanal: Fiskerapporter
2025-09-24, 15:35 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
|
2 svar
793 visningar