vart kan man fiska ifrån land i drev viken?
HEJ
undar var man kan fiska vet ni någonstans om man inte har båt?
många ställen ifrån land är riktigt sega + igenväxta
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Drevviken
Collapse
X
-
Var ute i lördags med bror och far. Gick inget vidare. Vi fick ett napp (jag). Det var en liten gädda på cirka kilot som släppte precis vid båten.
Lämna en kommentar:
-
Kompisens båt är på vift...
Vitt skrov och röd/orange kant med ett jätte fint hål i mitten (spricka), ja den flytter.
Tror inte att någon skulle tänkas ha snott den för den var inte direkt i bra skick men allt som krävdes för många timmars lyckligt fiske hade den iaf, men den är helt klart ute och flyter någon stans på sjön så om ni ser den vore det skönt om ni kunde höra av er.. Vill inte missa höstens fiske!
-0707405689
Skit fiske.
Lämna en kommentar:
-
Hej, ny här på forumet, har dock läst en del här =)
Skulle någon kunna rita ut på en karta och lägga upp som bild var den så kända gösgrynnan ligger? Ska ut i kväll och pröva att meta gös eller gädda, hade tänkt att pröva vid grynnan som ligger närmast gudö ån. Är det gösgrynnan eller kan det finnas gös där med ?
Tacksam för svar
Lämna en kommentar:
-
Ja det måste du ju göra om du ska fiska.
Men gå in på deras sida å kolla,du kan även gå med i länna gårds fiske förening
då får du automatiskt sportfiskekortet. Å tror det e billigare oxå. Men undersök det först,tror dom har en hemsida.
Ursprungligen postat av Benganfans Visa inläggDet gäller inte där jag skall fiska. så då är det att gå med i sport fiskarna som gäller för att få fiska i skogås?
Lämna en kommentar:
-
Det gäller inte där jag skall fiska. så då är det att gå med i sport fiskarna som gäller för att få fiska i skogås?
Lämna en kommentar:
-
Fiskekort.
Gå in på www.drevviken.com så ser du var Dreviken långsjöns fiskekort gäller.
Ursprungligen postat av Benganfans Visa inläggVilket skall jag ha om jag skall fiska i huddinge vattnen då? skall fiska från land så jag tror inte att jag kommer över till Haninge då?
Lämna en kommentar:
-
Vilket skall jag ha om jag skall fiska i huddinge vattnen då? skall fiska från land så jag tror inte att jag kommer över till Haninge då?
Lämna en kommentar:
-
Benganfans, det är två kort. Sportfiskekortet och Dreviken Långsjöns.
Lämna en kommentar:
-
Är det olika fiske kort om man vill fiska i Huddinge kommun och i haninge kommun? Skall till bringa ett par dagar hos min mor i skogås och tänkte fiska lite trodde det var ett fiske kort i hela dreviken
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
Det finns inga resultat som uppfyller dessa kriterier.
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Hornswoggle, 2024-06-22, 11:38
|
2 svar
803 visningar
0 gillar
|
Senaste inlägg