Team Wallinsfiske tackar för tävlingen, fina priser, korv och trevligt sällskap. En klart godkänd 4:e plats blev det med en topp på 101cm(tävlingens 3:e längsta fisk). Alla gäddor tog vi på Apell Bitch röd svarta och röding färgen. Håll utkik efter dom för dom kommer snart ut på marknaden. Riktigt fina jerkar.
Hoppas att resultat listan kommer ut under dagen.
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mälar EM 2008
Collapse
X
-
Team Dritfwood tackar för en trevlig dag och en väl genomförd tävling. Hade på känn imorse att idag va dagen som den stora skulle smälla på......blev ju inte riktigt så va. Två små stackare på knappa sextio cm blev det hela. Vi tappade dock en precis vid båten som hade förbättrat resultatet avsevärt...men men, bara på´t igen nästa gång. Kul va det iaf som alltid, me många trevliga deltagare.
Hoppas på nåt liknande igen till våren...
Ha en fortsatt trevlig helg, gubbar
Danne, Driftwood
Lämna en kommentar:
-
får tacka för god korv och en mycket trevlig tävling
som vanligt vid såna här sammankomster bara trevligt folk att träffa
men det var första gången jag kunde backa in båten i dagsljus
må ni alla ha en trevlig kväll så syns vi till våren
Lämna en kommentar:
-
Team Norrort resumerar.....
Kaos fiske, gick ut hårt första 2 timmarna helt döt ett hug. sen börja första problemet, spöt smälde av.....så tankarna börjar snurra problemlösning nästa. ö eltejp ne efter 20 min ringer jag tjejen som panik åker och hämtar ett nytt spö så lite över 1 timme senare äntligen ut och ska dra på med båten så börjar motorn fet krångla gick och sura bara sen 1 timme senare så äntligen funka bensinaren igen. så vi körde ett par vass ståk till sen var det över. årets sämsta fiske dag (vilket passande)
Och jag som lyckats kläcka ut mig till min team kamrat att om jag inte får någon fisk så rycker håret ikväll. så sagt var det och nu är det utfört.
Mycket trevliga personer fick man snacka med idag.
Tack för mig och min team kolega. Hoppas ni gör detta massor av flera gånger.
Lämna en kommentar:
-
Jens vart det inte ett team som fick en gädda på 107 cmUrsprungligen postat av big catch Visa inläggVinnare blev Team Berras sportfiske på 376cm totalt.Dom tog även största fisk 103cm.Tvåa blev gäddexpressen på 366cm totalt trea kom team gäddpussarna.
Tack till alla som var med och ett stort tack till er som sponsrade!
Wallins fiske
Svartzonker
wolfcreek
team gram
sportfiskeboden
Resturang farbror blå
Tack även till rosersbergs båtklubb som lät oss använda hamnen och klubbstugan.
Kul kul vi ses till våren.
till våren så tycker jag att tävlingen skall heta Mälar-kungen
skulle vara hur kul som helst att köra liknande upplägg som söder trex gäddan
med avslutande middag ...
Lämna en kommentar:
-
Vinnare blev Team Berras sportfiske på 376cm totalt.Dom tog även största fisk 103cm.Tvåa blev gäddexpressen på 366cm totalt trea kom team gäddpussarna.
Tack till alla som var med och ett stort tack till er som sponsrade!
Wallins fiske
Svartzonker
wolfcreek
team gram
sportfiskeboden
Resturang farbror blå
Tack även till rosersbergs båtklubb som lät oss använda hamnen och klubbstugan.
Kul kul vi ses till våren.
Lämna en kommentar:
-
Tror Cupra kommer skicka upp det under "natten" eller morgondagen. Snart ska han basta så han har inte tid.Ursprungligen postat av Fiskepappa Visa inläggHur gick det för dom andra lagen ....skicka gärna in mer rapporter om storlekar :-) .Vem vann och kom tvåa rep trea ..<nyfiken
//Kentha
Lämna en kommentar:
-
Hur gick det för dom andra lagen ....skicka gärna in mer rapporter om storlekar :-) .Vem vann och kom tvåa rep trea ..<nyfiken
//Kentha
Lämna en kommentar:
-
Team Stema kom upp i 4 st gäddor total längd 2.52 cm
När isen släpper till våren så kommer en tävling vid namn "Mälar-kungen " gå av
funderar att köra 2 st över 70 cm som Km i Sigtuna hade allt satsa på den längsta gäddan
tack alla deltagare för underbar dag !!!!
Lämna en kommentar:
-
Kan ju skriva vidare hur det gick för oss i båten under denna tävling.
Började med att vi vikt optimerade i går kväll i bastun.
Av någon oförstålig anledning så var jag trött i ögat på morgonen. Tur att man inte optimera hårdare. Nåja jag var i tid medans dom andra varit uppe innan tuppen och sjösatt och fixat med båten.
Jag själv var ute med hunden och strosa lite.
Ute på sjön så var det som vanligt Zam som levererade. Måste köpa mej en till lika dan. Kan inte fiska utan min käraste vobbler. Tyvärr så blev det bara 6st små rackare för oss. Men bättre än 0 som var vårat mål att slå.
Hoppas resultaten kommer upp snart så vi kan se om vi lyckades med en 15onde plats som jag nästan tror(hoppas). 2,90M blev dagens 5 bästa fiskar i längd totalt.
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 909 visningar