Ursprungligen postat av Mörtsnurb
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mälar EM 2008
Collapse
X
-
Hur går det med resultatlistan? kul och se vart folk placerade sig.
Lämna en kommentar:
-
Det blir garanterat nytt mälar-emUrsprungligen postat av Lax.kungen Visa inläggVille tacka för en rolig o bra genomförd tävling. Undrar vidare om det blir en ny gäddem nästa höst oisf vilket datum?? Behöver maximal framförhållning med jobbplaneringen...Hälsn. Timo/ Gäddpussarna.
troligen mitten av november ...
Lämna en kommentar:
-
Mälar EM
Ville tacka för en rolig o bra genomförd tävling. Undrar vidare om det blir en ny gäddem nästa höst oisf vilket datum?? Behöver maximal framförhållning med jobbplaneringen...Hälsn. Timo/ Gäddpussarna.
Lämna en kommentar:
-
Team gary´s + jansson Tackar för en trevlig tävling....
Kom tyvärr för sent till genomgången pga.lite starthjälp till ett annat team. Men är det inte lättare att ha helt fasta tider på tävlingar tex. start 09,00 (ingen åker innan) och fiska till sista sekund bara kortet är inlämmnat innan tex 14,30 lämnas kortet efter är man diskad,tävlingsledningens klocka gäller oavsett om den går rätt eller inte
Lämna en kommentar:
-
Låter kanon men bästa med tiderna är nog att köra att starttid tex är 09.00 och förens då får alla åka iväg från starten vid bryggan. och sen att man senast är inne tex 15.00 senast och lämnat in resultatet.
Sen var jag in i steninge ån för att hämta upp ett nytt spö av min flickvän som räkte ut det från bron så vi slapp gå ur båten.
Lämna en kommentar:
-
Låter utmärkt Max!
Då har vi fått det här ur världen.
Vh Tobbe/ Team Trollspö...med hopp och önskan om bättre placering nästa år
Lämna en kommentar:
-
Ursprungligen postat av Trollspö Visa inläggAv mig får du en jättestor eloge och pluss i kanten som erkänner
men....
hmmm.... du var väl dessutom en av grundarna och arrangör av tävlingen?
Borde inte du om någon veta vad som gäller? Jag kan ha förståelse för att man kan ha missat vad klockan är, men 20 minuter över tävlingstiden? Och dessutom i viken som alla åkte in och samlades i!
Dessutom har du ju i tidigare inlägg tyckt att citat: "vi får väll diskvalicera teamen som inte kan hålla tiderna till våren vore synd att behöva ta till den åtgärden".
Hursomhelst: tror att du om någon kommer att följa regler hädanefter
Har inte för avsikt att göra detta ämne större än vad det är, ville bara vädra det lite eftersom snack om tävlingsregler kom på tal.
Åter igen: starkt att erkänna
Mvh Tobbe/ Team Trollspö
Tobbe jag kommer att alltid att stå för minna fel
ja jag är en av grundarna stämmer bra
jag skall se till att hålla tiderna för tävlingar hädan efter .
Vid vår tävlingen kommer jag att sätta ut en senast tid man skall vara inne med kameran annars blir det diskning arrangör som deltagare ingen undantag
Mvh Max Vallius
Lämna en kommentar:
-
Av mig får du en jättestor eloge och pluss i kanten som erkännerUrsprungligen postat av jerkbait-fiske Visa inläggDet var jag team stema som fiskade på övertid röd silver hawk + 3 personer
dålig stil av mig ....
kul att så många tyckte att det var en rolig tävling .....
samt grattis till vinnarna samt till som gjorde att tävlingen vart lyckad
samt sponsorerna
ni är guld värda alla .....
men....
hmmm.... du var väl dessutom en av grundarna och arrangör av tävlingen?
Borde inte du om någon veta vad som gäller? Jag kan ha förståelse för att man kan ha missat vad klockan är, men 20 minuter över tävlingstiden? Och dessutom i viken som alla åkte in och samlades i!
Dessutom har du ju i tidigare inlägg tyckt att citat: "vi får väll diskvalicera teamen som inte kan hålla tiderna till våren vore synd att behöva ta till den åtgärden".
Hursomhelst: tror att du om någon kommer att följa regler hädanefter
Har inte för avsikt att göra detta ämne större än vad det är, ville bara vädra det lite eftersom snack om tävlingsregler kom på tal.
Åter igen: starkt att erkänna
Mvh Tobbe/ Team Trollspö
Lämna en kommentar:
-
vi fick våra gäddor innan övertid på slider 12 samt slider 10 + andree victim
vi fiskade mestadels i väsby
som sagt en hundring i start avgift låter bra samt att det blir tydligare regler som skall följas av alla inkl mig
Lämna en kommentar:
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 905 visningar