Gäddfestivalen Suck! - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Gäddfestivalen Suck!

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

Ursprungligen postat av mr jerk Visa inlägg
    Blåsigt värre var det iaf vi kom i blås väder med vågor på över 3 m .. en båt som kanta (inte vi) ang pris utdelningen så borde inte vara svårt om de anväde sig av tex exel att det sker lite missar är okej men på detta viset var inte bra men är säker på att de komer att fixa till det bästa sätt !!! tycker detta är en jätte rolig å trevlig tävling iaf .. förra året tog jag mig till 6:e plats med en gädda på 102 cm i C&R i år tog jag hem segern med en gädda på 112 cm .9.53kg men enligt ledningen 9,22kg
    fiskade i slakt klassen i år C&C pga att alla i samma båt skall vara i samma klass kommer givet vis att delta även nästa år....
    En liten undran bara..
    Kunde du inte fått dina båtkompisar att fiska i C&R istället för att du skulle byta till slaktarklassen?
    www.pikewallis.se

Kommentera

Synd att det inte finns en kombinationstävling där längsta fiskarna från dag ett och dag två läggs ihop. Det kan vara lite lurigt att få två långa fiskar båda dagarna. Hade det funnits en sådan deltävling hade jag vunnit!

Kommentera

Ursprungligen postat av Matte71 Visa inlägg
        Min 92cm fluggädda blev helt plötsligt 101cm framme vid prisbordet, nöjd över mina priser
        Dock får tävlingsledningen skärpa till sig rejält.. frös ju förfan kulorna av sig för o stå där o vänta på
        att dom inte har skött de dom ska..
        Det lät ju ganska egoistiskt.... Kanske nån annan som skulle ha fått dina priser?

Kommentera

Ursprungligen postat av JohanP Visa inlägg
          Det lät ju ganska egoistiskt.... Kanske nån annan som skulle ha fått dina priser?
          Står fortfarande 92cm på sportfiskecentrum så antagligen en miss av bengt som läste upp längden..

Kommentera

Ursprungligen postat av mr jerk Visa inlägg
            Blåsigt värre var det iaf vi kom i blås väder med vågor på över 3 m .. en båt som kanta (inte vi) ang pris utdelningen så borde inte vara svårt om de anväde sig av tex exel att det sker lite missar är okej men på detta viset var inte bra men är säker på att de komer att fixa till det bästa sätt !!! tycker detta är en jätte rolig å trevlig tävling iaf .. förra året tog jag mig till 6:e plats med en gädda på 102 cm i C&R i år tog jag hem segern med en gädda på 112 cm .9.53kg men enligt ledningen 9,22kg
            fiskade i slakt klassen i år C&C pga att alla i samma båt skall vara i samma klass kommer givet vis att delta även nästa år....

Dåligt av dej att ställa upp i C&C.

Kommentera

Ursprungligen postat av FiskeFreakOscar Visa inlägg
              Dåligt av dej att ställa upp i C&C.
              SHIT HAPPEN´S om man säger så! men ganska nöjd trotts många på hopp om C&C

Kommentera

Shit happen´s att man belönar att folk slaktar stor gädda? Ja, shit är väl i alla fall rätt...
                mer minor i trålarna

Kommentera

Som Mt sa, ett minimått på 90cm hade underlättat prisutdelningen.
                  Värt och tas upp tycker jag!

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                  Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
                  15 svar
                  988 visningar
                  4 gillar
                  Senaste inlägg DJ Mqt