Får gratulera dig Erlando till en fin fluggädda!
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Gäddfestivalen Suck!
Collapse
X
-
Tackar! Man blev ju lite orolig under prisutdelningen att de skulle missa min eller nåt..Ursprungligen postat av Muskytracker Visa inläggFår gratulera dig Erlando till en fin fluggädda!
Kommentera
-
Exakt...Ursprungligen postat av Alessandro Visa inläggNi får nog skicka dom som lärlingar på Värtan Cup...
Kommentera
-
Håller inte alls med.Ursprungligen postat av Master Visa inläggAtt tävla i fiske överhuvudtaget tycker jag är sjukt... Anser att då har man missat poängen med fiske... Borde förbjudas helt och hållet...
Större tävlingar gynnar sportfisket och att det finns en stor marknad för sportfiske ökar intresset för markägare och personer inom turistnäringen att ta fram nya sportfiskevatten eftersom det finns pengar att tjäna. En spöfångad fisk ger mer intäkter för samhället än en nätfångad.
Vill du inte tävla så avstå, varför vill du förbjuda andra att göra saker som du inte gillar? Det går utmärkt att spela fotboll utan att förbjuda hockey.[FONT=Verdana][/FONT]
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Majakovskij Visa inläggHåller inte alls med.
Större tävlingar gynnar sportfisket och att det finns en stor marknad för sportfiske ökar intresset för markägare och personer inom turistnäringen att ta fram nya sportfiskevatten eftersom det finns pengar att tjäna. En spöfångad fisk ger mer intäkter för samhället än en nätfångad.
Vill du inte tävla så avstå, varför vill du förbjuda andra att göra saker som du inte gillar? Det går utmärkt att spela fotboll utan att förbjuda hockey.
Förstår Masters inställning och din. Men eftersom som vi alla vet att det kommer att fortgå, på gott och ont, måste det skötas proffsigt i alla avseenden. VC och Boettges skötsel är riktlinjen...
Kommentera
-
Blåsigt värre var det iaf vi kom i blås väder med vågor på över 3 m .. en båt som kanta (inte vi) ang pris utdelningen så borde inte vara svårt om de anväde sig av tex exel
att det sker lite missar är okej men på detta viset var inte bra men är säker på att de komer att fixa till det bästa sätt !!! tycker detta är en jätte rolig å trevlig tävling iaf .. förra året tog jag mig till 6:e plats med en gädda på 102 cm i C&R i år tog jag hem segern med en gädda på 112 cm .9.53kg men enligt ledningen 9,22kg
fiskade i slakt klassen i år C&C pga att alla i samma båt skall vara i samma klass kommer givet vis att delta även nästa år....
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
|
15 svar
989 visningar