Wallins Fiske Pike Challenge 2009 - Fiskesnack.com - För oss bakom flötet...

Allmänt meddelande

Collapse
No announcement yet.

Wallins Fiske Pike Challenge 2009

Collapse
X

• Filter
  • Klockan
  • Visa
Clear All
new posts

haha verkar som det är som vanligt med dom där Wallins Jönsar
    Visst stod det att det var fullt i förra tråden
    En Gäddmamma va ute o simmade med sin lille son. Då kom en Wobbler o vickade förbi o sonen frågade, Mamma vad e de där. De va den där jävla horan som drog i väg med far din.

Kommentera

Det där att han skrev att det var fullt var ett rent skämt och ingenting annat
      Titta gärna in på min fiskeblogg
      www.teamvallius.blogspot.se

Mvh Max Vallius

Kommentera

Det var ett kul skämt ...

Nåja, jag låste upp den andra tråden och slog ihop den med den nya.

Låt bli att lägga upp smygreklam för er rea osv. Det har rapporterats in flera gånger ang smygreklamen och jag har ingen lust att lägga min fritid på att rensa bort den.

Vill ni göra reklam för butiken så får ni hyra en annonsplats.
        C&R hit och C&R dit Det är egentligen bara sunt förnuft som gäller

Bli medlem i Sportfiskarna Här!
        Svar på vanliga frågor hittar ni Här
        Fiskesnacks regler hittar ni Här
        Gilla Fiskesnack.com på Facebook http://www.facebook.com/Fiskesnackcom

Kommentera

Ursprungligen postat av Bergman Visa inlägg
          Det var ett kul skämt ...

Nåja, jag låste upp den andra tråden och slog ihop den med den nya.

Låt bli att lägga upp smygreklam för er rea osv. Det har rapporterats in flera gånger ang smygreklamen och jag har ingen lust att lägga min fritid på att rensa bort den.

Vill ni göra reklam för butiken så får ni hyra en annonsplats.
          Om nu tävlingen varit full..Varför låsa tråden? Något nytt du börjat med?

Kan vara kul om tävlingsledningen får en chans att göra ändringar mm .mm?
          Team Chubby Chasers

Kommentera

Varför allt detta tjat och trams??? Tävlingen är öppen och jag var med förra året och kan meddela att det var en roling och trevlig tillställning. Ni som inte vill tävla eller vara med slipper självklart. Men vill och tycker att tävla är bland det roligaste ni vet så tycker jag att ni ska komma.Ett mycket bra prisbord (fråga vinnarna och de som stod på pallen förra tävlingen).
            Jag själv kommer tyvärr inte att kunna vara med pga att jag då är nere i simrishamn för att trolla lax. Något för dig OF??? Du får väl följa med ut vid singö någon dag här till sommaren?
            sigpicMörtsnurb
            http://teamsilverguiderna.blogspot.com/

Kommentera

Kollade på www.fisketavling.se och ser att vi fortfarande inte står som anmälda!! Hoppas att du fick mitt PM. Vi anmäler härmed också till hösttävlingen 2009!!

M.V.H.

Arne / Team Salltek

Kommentera

Arne: Er anmälan är noterad! Fisketavling.se uppdateras så fort vi hinner med...
                Min blogg

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand
                  Hej Johan Wallin; Du skrev ju att tävlingen var fullbokad! Håller du på så här bara för att bråka med webmaistro Anders Bergman..eller har du inte alla hästar i stallet?
                  Old Firehand
                  www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
                  Hej OF!
                  Nej, jag skrev inte så för att jävlas med Anders, förstår inte varför han skulle ta illa upp över det och jag jävlas inte med folk i allmänhet sen om jag har alla hästar i stallet? Varför kör du den stilen? jag har alltid tilltalat dig med respekt. Oavsett vad andra handlare säger om dig så har jag aldrig varit otrevlig mot dig.
                  Johan
                  Skitfiske!
                  //Johan Wallin

Kommentera

Är det inte lite väl kort tid att fiska. 8:00 - 14:00. Hade föredragit 7:00 - 15:30 och att alla är inne vid senast 16:00 men det kanske inte är ett alternativ?
                    http://teampikehunt.blogg.se/
                    God Middag!

Kommentera

Ursprungligen postat av Old Firehand
                      Hej Johan Wallin; Jag tycker du håller på och hattar hit och dit med din tävling! Ena dagen vill du ha nya anmälningar till din Gäddfisketävling. Nästa dag är tävlingen fullbelagd. Åter nästa dag vill du ha nya anmälningar. Därför undrar jag om du har alla hästar i stallet!
                      Det där du skriver "vad andra handlare säger om dig" bör du kanske fundera på om inte just dessa handlare brukar spela samma visa på nästa gård, eller nästa butik de kommer till.
                      Nothing is for ever!
                      Old Firehand
                      www.trumman.com - där dina pengar räcker längst!
                      Som jag tydligt förklarat så var beskedet till Johans fiskekompis Gnagaren att "tävlingen var full" ett internt skämt där Johan glömde en smiley i sitt inlägg... det har alla utom du uppfattat för flera dagar sedan.

Anmälan till tävllingen står fortfarande öppen och det finns platser kvar!

Hjärtligt välkomna med er anmälan på jens@wallinsfiske.se eller johan@wallinsfiske.se om ni har några frågor se www.fisketavling.se eller ring butiken på 0171-50900.

Tävlingen i höstas var ett mycket trevligt arrangemang och vi ser verkloigen fram emot årets tävlingar. Alltid oerhört kul att stifta bekantskap med nytt sportfiskeintresserat folk och dela erfarenheter och kunskaper... det underbara med fisket är att man ju aldrig någonsin blir fullärd!

Med ödmjukhet och lyhördhet så kommer man långt... något jag tycker alla kan ta åt sig speciellt vi som är ibland urbota korkat envisa!! Jag själv är ett utmärkt exempel ibland men jag tar åt mig och bättrar mig..
                      Min blogg

Kommentera

Foton

Collapse

Relaterat

Collapse

Ämnen Statistik Senaste inlägg
                      Startad av Fiskefuralles, 2025-01-07, 09:18
                      15 svar
                      966 visningar
                      4 gillar
                      Senaste inlägg DJ Mqt