Ursprungligen postat av roppin
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Mieko Gäddfisketävling 2010
Collapse
X
-
Du har så rätt jarko men vore kul om det kom upp någon som kan ge mig lite tävling eftersom det är rätt dåligt med konkurans i nuläget
pasi du får ursäkta mig men har svårt för att låta bli att inte klanka ner på dig när du fiskade så dåligt 2009 trots att det fullkomligt haglade upp regg-gäddor runt om dig!
Kommentera
-
Kan bero på att jag vill uppfostra min grabb i nuläget till en gäddfiskare , men börjar med enkelt meteUrsprungligen postat av roppin Visa inläggDu har så rätt jarko men vore kul om det kom upp någon som kan ge mig lite tävling eftersom det är rätt dåligt med konkurans i nuläget
pasi du får ursäkta mig men har svårt för att låta bli att inte klanka ner på dig när du fiskade så dåligt 2009 trots att det fullkomligt haglade upp regg-gäddor runt om dig!
Få se, blir det ridsport för dig
Kommentera
-
Haha sanningen är nog att du är hårt hållen i kombination med en kass fisketeknikUrsprungligen postat av pasi75 Visa inläggKan bero på att jag vill uppfostra min grabb i nuläget till en gäddfiskare , men börjar med enkelt mete
Få se, blir det ridsport för dig 
Kommentera
-
Fasiken vad ni bråkar grappar, åk upp tillsammans i en båt och gör upp. Mano y mano!
Själv kanske man skulle dra upp sin skabb-skorv till båt och vara med i tävlingen. Nån måste ju komma sist också när Pasi och Robin bråkar om segern.Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Jag vet inte om jag vill träffa robin ngt mer. Sist fick jag sova i hans vardagsrum med en överkåt kanin som satt å jucka i en bur och frästeUrsprungligen postat av Da_Moose Visa inläggFasiken vad ni bråkar grappar, åk upp tillsammans i en båt och gör upp. Mano y mano!
Själv kanske man skulle dra upp sin skabb-skorv till båt och vara med i tävlingen. Nån måste ju komma sist också när Pasi och Robin bråkar om segern.
men hämden är ljuv, nästa gång han skall sova här har jag tänkt ha en överkåt keldor i en bur där han skall sova 

Kommentera
-
hahahahaha!Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggjag vet inte om jag vill träffa robin ngt mer. Sist fick jag sova i hans vardagsrum med en överkåt kanin som satt å jucka i en bur och fräste
men hämden är ljuv, nästa gång han skall sova här har jag tänkt ha en överkåt keldor i en bur där han skall sova 

Kommentera
-
Men, det hade ju jag i min stuga i helgen. Och det gick bra, eller fisket gick ju skit men resten gick bra.Ursprungligen postat av pasi75 Visa inläggJag vet inte om jag vill träffa robin ngt mer. Sist fick jag sova i hans vardagsrum med en överkåt kanin som satt å jucka i en bur och fräste

Tävling - Sveriges mest misslyckade gäddfiskare! Flest nedlagda fisketimmar utan en 10+.......
Slår du mig så är du värdelös! Så det så!
Läs min fiskeblogg:
http://blogg.fjallfoto.se
Kommentera
-
Usch, vi vill inte höra vad som gick braUrsprungligen postat av Da_Moose Visa inläggMen, det hade ju jag i min stuga i helgen. Och det gick bra, eller fisket gick ju skit men resten gick bra.
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 900 visningar