ring mig micke
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfiskarn Cup
Collapse
X
-
Tack!
Tack alla team som deltog i informationsmötet. Ca 18 team var representerade. Tack Magnus och Bernt för macka, kaffe och dricka.
Nytt för i år är hur vi kommer att rapportera in godkända gäddor! Detta kommer att ske direkt i samband med fångst. Ni använder då telefon samtal/SMS. Detta sker när gäddan är fotograferad och åter utsatt. SMS/samtal efter kl 16 räknas som ej godkänd gädda!
Aktuellt telefon nummer kommer att meddelas vid skepparmötet.
Uppdatering under tävlingsdagen kommer att ske på hemsidan!
Vässa krokarna till Söndag!
Micke
Kommentera
-
Ursprungligen postat av Luring 69 Visa inläggTack alla team som deltog i informationsmötet. Ca 18 team var representerade. Tack Magnus och Bernt för macka, kaffe och dricka.
Nytt för i år är hur vi kommer att rapportera in godkända gäddor! Detta kommer att ske direkt i samband med fångst. Ni använder då telefon samtal/SMS. Detta sker när gäddan är fotograferad och åter utsatt. SMS/samtal efter kl 16 räknas som ej godkänd gädda!
Micke
De ju kanon då kan man fiska till kl 16 utan att behöva passa tiden, gynnar de gynnare som fiskar långt bort, björn kan ju åka till arnö!!!!!!!!!!pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
Om man aldrig försöker får man aldrig köra bruntUrsprungligen postat av Luring 69 Visa inläggBra försök Uffe! 16.00 senast för målgång gäller fortfarande. Vill man kan man alltid fortsätta fiska och strunta i prisutdelningen
pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
Vilka syftar du på??????Ursprungligen postat av Luring 69 Visa inläggBra försök Uffe! 16.00 senast för målgång gäller fortfarande. Vill man kan man alltid fortsätta fiska och strunta i prisutdelningen
AIK SM-GULD 2LAX9
Kommentera
-
Fan då måste man ha nån som kollar ställningen åt en på hemmaplan så man är uppdaterad, kul. Krokarna vässas bara tills dom e vassa, att sitta ända till söndag känns onödigtUrsprungligen postat av Luring 69 Visa inläggTack alla team som deltog i informationsmötet. Ca 18 team var representerade. Tack Magnus och Bernt för macka, kaffe och dricka.
Micke
pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
En sista liten fråga :
Jag kommer ju att fiska från bryggorna runt mariefred
OM jag mot förmodan skulle fiska dåligt.... är det då okay om jag tar till flaskan vid 13 tiden ?
eftersom jag går till fots så är det väll ingen promillegräns ?
är annat med dom som åker båt och riskerar sjöfyllan
föressten : är det ok att meta med räka ?
blir kul de här
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 909 visningar