Ursprungligen postat av Klabbarparn
Visa inlägg
Allmänt meddelande
Collapse
No announcement yet.
Sportfiskarn Cup
Collapse
X
-
Den här gången kör Lasse och jag läskarUrsprungligen postat av pripps blå Visa inläggOk för mej, men se till å töm flaskan innan lasse kommer in annars så kan det bli så att han plundrar dina alkoholtillgångar. Ta med vadarstövlar och fiska på slottets sydspets, då har du en bra chans till topp 5!!!!
Kommentera
-
Ok vad jag kan förstå så innebär detta att ni båda kommer att varaUrsprungligen postat av woffe70 Visa inläggDen här gången kör Lasse och jag läskar
bra fulla vid målgången.
Jag kan slänga av dig i åker på vägen till Strängnäs.
Tänk på att det finns en polis i tävlingsledningen.
Kommentera
-
Det är ju därför dom heter team snutnojja, lasse blir ju spak när han ser er, även fast han e nykter.Ursprungligen postat av Team Öskaret Visa inläggOk vad jag kan förstå så innebär detta att ni båda kommer att vara
bra fulla vid målgången.
Jag kan slänga av dig i åker på vägen till Strängnäs.
Tänk på att det finns en polis i tävlingsledningen.

Johan: Om jag inte missminner mej helt så har väl lasse kört förr på sjön med en å annan promille , gärna i vassen för att skrämmas lite, vilket brukar lyckas
pripps blå -en klass för sej
Kommentera
-
he he ja du frans fett finger mycket har jag gjort men i dag var den bästa, snacka med din brevbärare i dag å fick en påse med skrammelvobblerUrsprungligen postat av pripps blå Visa inläggDet är ju därför dom heter team snutnojja, lasse blir ju spak när han ser er, även fast han e nykter.
Johan: Om jag inte missminner mej helt så har väl lasse kört förr på sjön med en å annan promille , gärna i vassen för att skrämmas lite, vilket brukar lyckas
Jana har ingen hagelbössa
, å Alfons vart glad när jag var på besök
Kommentera
-
nä du gubbe lille byling, var med hälsoskaparna i dag vann brännbollens,openUrsprungligen postat av Luring 69 Visa inläggLasse! är du redan full? Är det tillfälligt eller har du klivit in i en period med tysk smuggelsprit?
slå långt spring fort mina bästa kvalliter ,man ska göra det man e bra på,
det var väl därför du fick sluta på brandkåren kan inte skilja på bensin å vatten
tyckte jag såg dig på statoil ,har du fast jobb där nu
Kommentera
-
Verkar som alla ligger lågt inför morgondagen,Ursprungligen postat av pro_over_run Visa inläggär alla i sina betes boxar å slipar krokar, ingen paj kastning här inne i dag
verkar som att vi får ett bra fiskeväder imorgon.
Skitfiske på er.
Kommentera
-
vi fatta första gångenUrsprungligen postat av 7Ur5b67rJag kan inte skriva något här pga att min datamaskin är paj
annars hade jag gått ganska hårt fram ikväll
vi kommer fram innan start imorgon
Ser ni någon med en galvad trailer så är det vi , vi har en sån efter biln
uffe var förbi hos mig, han hade varit å spela fågelsoppa golf med hockyvetsen
han e nog inte stark i morgon
så nu får nirre dra lasset å det kan väl bara sluta på ett sätt
Kommentera
Foton
Collapse
-
av MaxximJo, sesong 2025 är nog ny klappad och klar. Sjöarna här börjar frysa till. Sista fisketuren gav sex...1 Foto
-
Kanal: Fisketävlingar
2025-11-19, 23:07 -
-
av MrRodarchTjenare alla fiskesugna!
Jag tillsammans med några klasskamrater på Forshagaakademin har startat...-
2025-11-08, 13:31 -
-
av MaxximFina fiskar har registrerats. Har fått en hel del själv också, men ingen updatering på gäddfemman. Har...3 Foton
-
2025-10-02, 18:19 -
Relaterat
Collapse
| Ämnen | Statistik | Senaste inlägg | ||
|---|---|---|---|---|
|
Startad av BrainDisorder, 2025-01-09, 10:54
|
44 svar
2 918 visningar